Bruker-146784 Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Jeg lurte bare på om det blir å gå fort om jeg har en Recruit a Friend i 90 dager + QuestHelper/CartoGrapher + Joanas og Brian Kopp`s leveling guide? Og hva er best av cartographer og questhelper?
Kuldesjokk Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Guidene vil være nesten det samme som søppel siden du levler for fort og det der slår ikke booste metoden
Bruker-146784 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Skrevet 2. september 2008 Og hva er booster metoden?
Kuldesjokk Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Leser du ikke andre poster her på forumet? 1. lag deg altene som er linket til hverandre. 2. Lån deg/bruk din 70 på account tre til å booste gjennom instancer helt til 60.
Gnimmels Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ikke noe poeng med levlingguide, som kulde sier, siden du med trippel xp ikke vil kunne følge de uansett. Mange av questene guiden sier du skal ta vil være gråe før du får levert de. Catographer og questhelper er da to rimelig forskjellige addons? Kan fint bruke de samtidig...
War Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Info om dette og hastigheter finner du i rec en venn tråden. Tok under 2 dager played for meg til 60x2 med full tailoring 1 full alch og fa og det var med looting av mobs og AH og styr. 1 pull i sm = 1 lvl trenger ikke noen guide her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå