Gå til innhold

Nokia 3650


Anbefalte innlegg

Nokia's Strategi: "Vi selger masse dritt-telefoner til en høy pris, og når folk begynner å forstå det, lager vi en mobil som redder konsernet -og gjør hele greia om igjen.."

Det er det Tele-Harry som er så flink som vet alt ja, NOT

Du kan ikke bare tro du er noe flink med å finne på ting, fordi det er du ikke! Tror du alle som kjøper nokia er noe slags sombier som ikke vet hva de gjør? Da skal jeg fortelle deg noe HARRY, du tar så feil som det går ann! Spør dennis88 hva han synest om 3650, spør Trio hva han synest om Nokia! De vet hva de snakker om noe du ikke gjør!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia's Strategi: "Vi selger masse dritt-telefoner til en høy pris, og når folk begynner å forstå det, lager vi en mobil som redder konsernet -og gjør hele greia om igjen.."

Det er det Tele-Harry som er så flink som vet alt ja, NOT

Du kan ikke bare tro du er noe flink med å finne på ting, fordi det er du ikke! Tror du alle som kjøper nokia er noe slags sombier som ikke vet hva de gjør? Da skal jeg fortelle deg noe HARRY, du tar så feil som det går ann! Spør dennis88 hva han synest om 3650, spør Trio hva han synest om Nokia! De vet hva de snakker om noe du ikke gjør!

Når folk ser hva og HVORDAN du skriver, så kan du da ikke forvente å bli tatt på alvor, gjør du?

 

Og en ting til, som en pro RPG gamer'( :wink: ) blir jeg skikkelig drittsur når jeg ser en idiot som skriver "zombier" med "s".

Og ja, jeg tar meg muligheten til å kalle deg en idiot, ettersom jeg har null respekt for deg whatsoever.

Dette kan vel ikke akkurat hjelpe med å stoppe spam-postene dine, men det hjelper iallefall meg!

Slik.. nå kan jeg ta meg en lur..

Lenke til kommentar
Nokia's Strategi: "Vi selger masse dritt-telefoner til en høy pris, og når folk begynner å forstå det, lager vi en mobil som redder konsernet -og gjør hele greia om igjen.."

Det er det Tele-Harry som er så flink som vet alt ja, NOT

Du kan ikke bare tro du er noe flink med å finne på ting, fordi det er du ikke! Tror du alle som kjøper nokia er noe slags sombier som ikke vet hva de gjør? Da skal jeg fortelle deg noe HARRY, du tar så feil som det går ann! Spør dennis88 hva han synest om 3650, spør Trio hva han synest om Nokia! De vet hva de snakker om noe du ikke gjør!

Når folk ser hva og HVORDAN du skriver, så kan du da ikke forvente å bli tatt på alvor, gjør du?

 

Og en ting til, som en pro RPG gamer'( :wink: ) blir jeg skikkelig drittsur når jeg ser en idiot som skriver "zombier" med "s".

Og ja, jeg tar meg muligheten til å kalle deg en idiot, ettersom jeg har null respekt for deg whatsoever.

Dette kan vel ikke akkurat hjelpe med å stoppe spam-postene dine, men det hjelper iallefall meg!

Slik.. nå kan jeg ta meg en lur..

 

Kunne ikke vært mer enig. :)

Lenke til kommentar

bra Tele-Harry, helt enig. og du Mobil-eksperten... du kan stikke den der 3650 opp den plassen den egentlig hører gjennom. Designe er rævva og det eneste som er bra er spesifikasjonene... Men er det vits å bruke så mye plastikk for å få alt inn? jeg mener, det de gjør er jo bare å forsøple verden og å lure fjortisser som my friends dennis, trio og mobil-eksperten (lol nick by the way)...

 

jj, vi ser - må legge meg nå... blir trøtt av å lese irriterende dårlige poster som er laget av (det han liker å kalle seg selv) sombier...

Lenke til kommentar
Nokia's Strategi: "Vi selger masse dritt-telefoner til en høy pris, og når folk begynner å forstå det, lager vi en mobil som redder konsernet -og gjør hele greia om igjen.."

Det er det Tele-Harry som er så flink som vet alt ja, NOT

Du kan ikke bare tro du er noe flink med å finne på ting, fordi det er du ikke! Tror du alle som kjøper nokia er noe slags sombier som ikke vet hva de gjør? Da skal jeg fortelle deg noe HARRY, du tar så feil som det går ann! Spør dennis88 hva han synest om 3650, spør Trio hva han synest om Nokia! De vet hva de snakker om noe du ikke gjør!

Når folk ser hva og HVORDAN du skriver, så kan du da ikke forvente å bli tatt på alvor, gjør du?

 

Og en ting til, som en pro RPG gamer'( :wink: ) blir jeg skikkelig drittsur når jeg ser en idiot som skriver "zombier" med "s".

Og ja, jeg tar meg muligheten til å kalle deg en idiot, ettersom jeg har null respekt for deg whatsoever.

Dette kan vel ikke akkurat hjelpe med å stoppe spam-postene dine, men det hjelper iallefall meg!

Slik.. nå kan jeg ta meg en lur..

Ok, kanskje mobil eksperten spammer litt, men han har en god grunn da, når dere fjortisser driver å whiner om nokia. Det er ikke for ingen ting at nokia har KLART mest av salget på verdensbasis. :lol: Og dere som sier at mobil eksperten spammer, kan jo igrunnen bare holde kjeft, dere spammer like mye med "smily" tegn og dumme store bokstaver med uthevet skrivt etc. En ting som er sikkert her i forumet er at det er mange 3650 fan og mange antifan, selv har jeg 3650 og er storfornøyd, og dere intellektuelle idioter som sier at 3650 er stor å stygg har ikke peiling, 3650 er stor, men stygg?! neppe! og det er den klart beste mobilen på markedet utenom p800 (som er mye dyrere) selvom tlf ikke kan sammelignes med andre tlf i og med at det er en smartphone, men seriøst?! skjnner ikke hva dere tenker med jeg.. om det er ræva eller om det er hjernen er vel ikke så vanskelig?! ræva?! jepp riktig der. slutt å si at mobil eksperten spammer a, han konstanterer bare fakta, og blir litt mer hissig når dere fjortisser med null peiling sier at 3650 suger bla bla bla. det er ren misunnelse kaller jeg det. jaja, uuh "whatsoever" trodde du var tøff eller? mobil eksperten sier sombie, du sier zombie, en eller annen mongis oppi fjellet sier sikkert szombie, selvom kanskje zombie er rett. so what? tror du virkelig han bryr seg? dessuten skrives ikke "what so ever" i et jævla ord dah, så du har ikke så mye å si "tele HARRY" gjett om du er det a? harry til 1000, du har ikke mye å gjør på fritida az...

Lenke til kommentar

Herregud. For et styr. Flytt til søppel, admin?

 

* Man quoter ikke med alle bildene fra posten over. Bruk hue, da.

* En smiley på rad holder, 20stk eller fler gir bare inntrykk av useriøsitet.

* Design går etter skjønn. En tlf mange synes er fin, kan være stygg i andres øyne. Slik er det, det hjelper ikke å diskutere, for det er individuelt, og vil ikke forandres av et par "gode argumenter"

 

Ok, kanskje mobil eksperten spammer litt, men han har en god grunn da, når dere fjortisser driver å whiner om nokia.

På hvilken måte er dette en god grunn til å spamme? Folk legger inn ETT innlegg hver om hva de synes om Nokia, så da skal han få legge inn 50 innlegg der han sier det samme i hver av dem, bare med 40 smiley's og mye caps lock i tillegg?

Hvorfor kaller du folk "fjortisser" hvis de kommer med egne meninger om en ting? De fleste her er nok forbi den alderen/tilstanden der, dem svarer saklig og skriver etter retningslinjene for forumet. Hva med deg? Har du lært noe om nye avsnitt i norskundervisningen kanskje? Skriver du saklig?

jaja, uuh "whatsoever" trodde du var tøff eller?mobil eksperten sier sombie, du sier zombie, en eller annen mongis oppi fjellet sier sikkert szombie, selvom kanskje zombie er rett. so what?

Var det galt av Tele-Harry å bruke et engelsk ord i svaret sitt? Hva oppnår du med å klage på det? Og hvorfor bruker du selv to engelske ord? Saklig.

dessuten skrives ikke "what so ever" i et bidige ord dah, så du har ikke så mye å si "tele HARRY" gjett om du er det a? harry til 1000, du har ikke mye å gjør på fritida az...

Veldig saklig og slående argumentasjon her! Nå har du fått konstatert at nicket hans tilsier at han er "harry", det visste han nok ikke fra før. Takk for informasjonen. Ikke mye å gjøre på fritiden? Det må jo bety at alt han sier er feil! Eller, hvordan passet det inn i diskusjonen, mente du? Fordi du (utifra hva?) kan konkludere med at han har lite å gjøre på fritiden sin, så er Nokia best?

 

Whatsoever skrives i ett ord.

 

Hey, "Mobil eksperten"; Det skrives også som ett ord, altså: "Mobileksperten". Skriveleif i brukernavnet er godt gjort. Med de postene du har lagt inn til nå, ville jeg vel uansett ha vurdert å lage en ny profil, lese retningslinjene en gang til, og tenke litt før du legger inn flere innlegg. Kom igjen, jeg vet du kan hvis du virkelig prøver.

 

Om Nokia's markedsandel;

Jeg tror (min oppfatning, kom gjerne med synspunkter, men i en normal saklig tone) at Nokia har mange greie telefoner, det har vært litt opp og ned. Den eneste grunnen til at de fortsatt har så stor markedsandel, er at da de lanserte 5110, 6110 var det helt klart de beste på markedet. De vant en kjempeandel av markedet, og kundene blir lojale når de får slike gode produkter. Jeg husker småfeilene begynte med 3210 - plutselig ble ungdommen litt betenkt; "Feil? På Nokia'ene? Men man kan jo ikke ha noe annet enn Nokia?" Sånn var tankegangen liksom. Problemene ble flere for de som kjøpte de nyere telefonene til Nokia, noen hadde masse problemer, mens andre hadde ingen. Det varierte fra modell til modell, men det var en generell trend at Nokia bærte preg av uferdige produkter.

Uansett, Nokia var suveren til å lage modeller som var egnet til å skrive sms på, og det fikk de igjen for. Høyt salg og godkjenning hos den viktigste kundegruppen; ungdommene som bruker det lille de har av penger på dette. Ungdommen er vel ikke så lojal mot en produsent, men de er skeptiske til å prøve nye merker (fortsatt bare min oppfatning).

Så har vi dem som kjøpte 5110 og 6110 den gangen, og fortsatt ikke ser behov for noe nytt enda - de "voksne". Og de er det nok flere av enn mange tror. Denne kundegruppen vil bare se etter en ny modell fra samme produsent, de følger ikke med på mediasirkuset eller på internett. Omtrent som å kjøpe ny bil; er man fornøyd, går man for samme merket.

 

Andre meninger om hvorfor Nokia har så stor markedsandel? Tror dere at det henger igjen fra en storhetsperiode, men at de nå har produkter som er på lik linje med alle andres?

 

Edit: fikset quoting.

Lenke til kommentar
jaja, uuh "whatsoever" trodde du var tøff eller?mobil eksperten sier sombie, du sier zombie, en eller annen mongis oppi fjellet sier sikkert szombie, selvom kanskje zombie er rett. so what?

Var det galt av Tele-Harry å bruke et engelsk ord i svaret sitt? Hva oppnår du med å klage på det? Og hvorfor bruker du selv to engelske ord? Saklig.

dessuten skrives ikke "what so ever" i et bidige ord dah, så du har ikke så mye å si "tele HARRY" gjett om du er det a? harry til 1000, du har ikke mye å gjør på fritida az...

Veldig saklig og slående argumentasjon her! Nå har du fått konstatert at nicket hans tilsier at han er "harry", det visste han nok ikke fra før. Takk for informasjonen. Ikke mye å gjøre på fritiden? Det må jo bety at alt han sier er feil! Eller, hvordan passet det inn i diskusjonen, mente du? Fordi du (utifra hva?) kan konkludere med at han har lite å gjøre på fritiden sin, så er Nokia best?

 

Hey, "Mobil eksperten"; Det skrives også som ett ord, altså: "Mobileksperten". 2.Skriveleif i brukernavnet er godt gjort. Med de postene du har lagt inn til nå, ville jeg vel uansett ha vurdert å lage en ny profil, lese retningslinjene en gang til, og tenke litt før du legger inn flere innlegg. Kom igjen, jeg vet du kan hvis du

virkelig prøver.

1. Hva er det mellom deg og "tele-HARRY"?

2.Det snakker du om! :lol:

Lenke til kommentar
bra Tele-Harry, helt enig. og du Mobil-eksperten... du kan stikke den der 3650 opp den plassen den egentlig hører gjennom. Designe er rævva og det eneste som er bra er spesifikasjonene... Men er det vits å bruke så mye plastikk for å få alt inn? jeg mener, det de gjør er jo bare å forsøple verden og å lure fjortisser som my friends dennis, trio og mobil-eksperten (lol nick by the way)...

 

jj, vi ser - må legge meg nå... blir trøtt av å lese irriterende dårlige poster som er laget av (det han liker å kalle seg selv) sombier...

 

Hmm.

Det er jo akkurat den holdningen der som kalles å være fjortiss... :roll:

Hvis det der er det mest fornuftige du kan si, så har ikke du noe på et forum å gjøre, dessuten minner innlegget ditt mye om innleggene til mobileksperten.

Kast ikke stein i glasshus. (forventer ikke at du skal forstå det)

 

Dessuten er det "zombier" og ikke "sombier"...

Lenke til kommentar
Spør meg, spør molna, spør Tele-Harry, spør cnil, spør nesten alle andre!

 

Og 3650 ser sånn ut:

 

3650.jpg

 

 

Jeg syns jo den ser litt kul ut, men dessverre er den så innmari stoor! :o Den har også masse funksjoner, men jeg syns størrelsen teller... Forresten er knappene et mareritt... Skal ta litt tid før du blir vant med de, jah... :roll:

Lenke til kommentar
Hey, "Mobil eksperten"; Det skrives også som ett ord, altså: "Mobileksperten". 2.Skriveleif i brukernavnet er godt gjort.

1. Hva er det mellom deg og "tele-HARRY"?

2.Det snakker du om! :lol:

 

1. Hva prater du om?

2. Pek på skriveleifen i brukernavnet mitt da? Hvor ligger den?

Hvis du trodde jeg prøvde å skrive "skrivefeil", må du nok utvide ordforrådet ditt litt, så du kan lære deg at "skriveleif" er et vidt brukt uttrykk nettopp på grunn av det poenget som du har pekt ut her. Du har tydeligvis ikke skjønt poenget, selvom du har pekt det ut. Bravo! - Fler som synes det var litt morsomt? Sier jo litt om litt av hvert det der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...