beccarella Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har uheldigvis formatert pc'en og oppdaget senest igår at noen viktige bilder har fulgt med i prossessen. Har vanligvis alltid backup på mine bilder, men her har det åpenbart skjedd en glipp som har gjort at jeg kun hadde bildene på pc'en. Er det mulig å hente fram bildene igjen? Jeg kan relativt lett gjøre det selv? Trengs det er program til dette formål? Hvilket? Har en Dell Latitude D505... Evt. hvor mye koster det å få en dataguru til å redde bildene for meg? Eller finnes det kanskje en dataguru i dette forum som har lyst til å hjelpe en kvinne i nød!? Hehe.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Så lenge ikke filene er overskrevet er det lett å gjenopprette dem. Ta en kikk på denne guiden. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Et gratis program som ikke står i guiden men som ofte fungerer greit er Recuva: http://www.recuva.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå