Tazic Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) Som du ser på denne filmen så viser jeg hvordan jeg får Spy våpen med demo. jeg fant det ut i går her er linken til filmen http://www.youtube.com/watch?v=4IPYey4rKsE EDIT: viss du ser på klokka når demo er cloaka så ser du at den står stille og du er usynlig hele tida! EDIT2: det funker med alle classer Endret 1. september 2008 av Tazic
Tazic Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 Har du prøvd det? det er jo meg som har laget filmen
123321123321 Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Å bli usynlig så lenge du vil er jo et godt hjelpemiddel ...
Pizzaen Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Har du prøvd det? det er jo meg som har laget filmen Det står at det er Dragonsvenny som har laget filmen, er ikke det en annen fyr her på forumet ??
123321123321 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Tror ikke det du. Han står i alle fall ikke i medlemslistene.
iSimen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ganske fett triks, men tviler på at det er så smart siden det er en del folk som kan tro det er et cheat og da er nok muligheten der for at du kan bli VAC banna.
Tazic Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Jeg skifta navnet til Tazic fordi jeg synes Dragonsvenny var så teit. jeg gikk innpå controlpanel og skifta... og foresten hvorfor ville jeg legge ut en film der jeg skriver at jeg selv har laget den da? jo fordi DET ER MEG Dragonsvenny = Tazic Tazic = Dragonsvenny Ganske fett triks, men tviler på at det er så smart siden det er en del folk som kan tro det er et cheat og da er nok muligheten der for at du kan bli VAC banna. det er liten sjankse for at folk kan bli banned fordi det er bare på den ene servere der som det funker på. jeg har prøvd på mange andre men det funker ikke på andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå