Gå til innhold

Kabel tv tilknytning


Anbefalte innlegg

Jeg forsøker å finne ut om boligen jeg bor i er koblet opp mot kabel-tv. De som har bodd der siden 2002 mener det aldri har vært tilkoblet så lenge de har bodd der og ingen av leilighetene ser ut til å ha installert kontakt. Canal Digital mener det skal være 3 kabler til husveggen, men jeg finner ikke noen boks hverken utenfor eller i kjelleren. Er det noen som vet hvordan disse boksene ser ut? Jeg funnet noen, men kontaktene som kommer ut av de enten for tynne, eller strømkontakter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har kabeltv, og Canal Digital mener de dekker så er det jo bare å bestille, de har såvidt jeg vet fastpris på innstallasjon, de sender da en kar på befaring eller en teknikker, om det viser seg at det blir for kostbart at du kan få installasjon for fastpris så får du ett prisoverslag, hvis ikke så installerer de for deg.

Lenke til kommentar
Hvis du har kabeltv, og Canal Digital mener de dekker så er det jo bare å bestille, de har såvidt jeg vet fastpris på innstallasjon, de sender da en kar på befaring eller en teknikker, om det viser seg at det blir for kostbart at du kan få installasjon for fastpris så får du ett prisoverslag, hvis ikke så installerer de for deg.

 

Du har rett i det. Ulempen er at jeg trolig må vente i minst 4 uker før det kommer en teknikker. Dersom jeg vet at det må graves uansett(som er uaktuelt) så kan jeg jo bare smelle opp en antenne og kjøre riksTV. Fikk hør i dag at BNTV(?) graver kablene ned ved husveggen og at de ikke synes. Mulig det faktisk ligger noen en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...