knegg Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Eg kjøpte meg portal på stem igår, bjynte på det idag. Men etter 3-4 bane når eg går inn i heise står det på høgre sida av skjermen sv Cheats=1 sv cheats=0 So kjeme loading skjermen framm til menyen.. Eg skjønna ikkje kvifor. Googla litt men lite resultat der. Nokon som veit korleis man fiksa ditta? Og det er ikkje eg som har brukt spillekoder, einaste eg har gjort er å laste det ned frå stem å spillt det i 20 minutt Endret 31. august 2008 av knegg
konduktans Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Først og fremst, der var det mange skrivefeil. Hvorfor spiller du med juksekoder? Tar jo bort all gleden ved spillet!
Kharan Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Spill Portal uten juks, du. Da er det mye mer morsomt. Og spillet er ikke verre enn at man kan slå opp en walkthrough på nettet om det virkelig kniper.
knegg Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 (endret) Jamen, eg har ikkje installert eller modda portal noko som helst ikkje nokon cheats! Einaste eg har gjort er å laste det ned frå steam det kjeme av seg sjølv... Endret 31. august 2008 av knegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå