DrOnline Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har samme problemet, og det funka fint i går... Jeg har 1.7.568. Ingen servere dukker opp. Har satt filteret til default, søker på alle spillmoduser, og internet. -------------- Masterserveren er nede: http://infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=13618 Endret 31. august 2008 av DrOnline
FPShooter Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Har da spilt flere timer i kveld. Ikke noe problem å oppdatere og joine servere i favorittlista mi?
Zargas Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 har samme problem nå om jeg prøver og komme på mine Fav servere mister jeg kontakt etter den har kom til 10
sonix<..< Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg har også samme problem;((( har patch 1.7.568 og ingen servere dukker opp!
Zargas Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Ny dag og problemet er her enda Når finner jeg faktisk ikke mine favs ein gang, de kommer opp enda men ikke med navn bare "Ip" pluss ping = ... Jeg finner ingen servere online og har nyeste version og Punkbuster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå