Stidilko Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Har lyst på en god musematte som passer til en av disse musene: Razer Lachesis Gaming Mouse eller SteelSeries Ikari Laser Kom med forslag! er villig til å betale litt hvis det lønner seg pris/ytelse
Fisk1 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Jeg har en Corepad som jeg er veldig fornøyd med, glassmatte med stålnett og herda glass. Ikke så lett å knus, og god glid selv uten skates. Hatt den i 2-3 år, ikke et tegn til slitasje etter bruk omtrent hver eneste dag. Desverre kan jeg ikke finne denne i noen nettbutikk akkurat her og nå, men om du finner en så er det anbefalt. Lykke til!
Stidilko Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Kan ikke glasset være litt klad og ubehagelig når du har hånda di der?
Fisk1 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Kan ikke glasset være litt klad og ubehagelig når du har hånda di der? Njeh, jeg merker ikke noe til det. Det er vel individuelt, jeg er kanskje bare så vant med matta at jeg ikke merker det. Men nei, merker ikke noe spesielt til det. Bruker en Microsoft IntelliMouse v.3 på den, hvis det er interessant.
Etern1tyy Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 når det gjelder Qpad og Razer så har jeg mye peiling der jeg har nå en Razer Diamondback 3G mus som jeg har brukt på en Qpad CT Large og en Qpad XT-R... XT-R er hardmatte mens QPad CT er alles favoritt innen tøymatter... ellers er jo Razer Control og Razer Speed ganske gode! (begge er tøy) det spørs jo da om du er en lowsense eller highsense.. er du lowsense (lav sensitivity i spill) anbefaler jeg enten: Razer Control eller Qpad XT-R ,ettersom om du vil ha hard eller tøy. highsense (høy sensitivity i spill) : Qpad CT Large eller Razer Speed. Steelpad og glassmatter har jeg desverre ingen peiling på
Fisk1 Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Kan legge til at Qpad alltid har lagd bra musmatter de og. Er ingen ekspert, men har da vært med i dataverdenen noen år, og spilte noen runder forskjellige spill med forskjellig oppsett av mus og matter.
Bigzz Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 (endret) Razer Goliathus Control Edition Anbefalt på det sterkeste, du får også Speed Edition. Razer Mantis og Razer Goliathus. Razer Goliathus er altså en update av Mantis Endret 1. september 2008 av BourBon
Stidilko Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 Jeg bruker sånn medium sense.. kan dere linke til en god musematte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå