Gå til innhold

Kjøp av videokamera, maks kr 4000,-


Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min er på utkikk etter videokamera. Kameraet vil i hovedsak bli brukt til å filme vår lille baby og hans utvikling fremover. Har ingen erfaringer med videokamera fra tidligere, er så og si helt blank på dette området. For å være ærlig har jeg rett og slett ikke peiling på hva man bør velge i denne prisklassen (maks kr 4000,-). Har heller ikke erfaringer med så mye filmredigering. På det området må det læres litt, samtidig som jeg ønsker et kamera som er enkelt å bruke og ikke gir altfor masse arbeid i etterkant da tiden ikke alltid strekker til. Flere jeg har snakket med sier at man kan filme med mitt vanlige digitalkamera, men synes ikke kvaliteten blir så veldig bra.

 

Setter stor pris på anbefalinger og begrunnelser slik at jeg har noe å sammenligne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville kjøpt Panasonic NV-GS 330 om jeg skulle bruke inntil 4000,-. Den har optisk bildestabilisator, Leica-lisensert optikk og tre CCD-brikker som gjør at den filmer helt fantastisk i forholt til prisen, i god belysning. I dårlig belysning filmer kameraer dårlig, men GS 330 er ikke noe dårligere her enn andre i prisklassen. Forgjengeren GS 320 fikk andreplassen i en test, der det langt dyrere HD-kameraet Canon HV20 vant. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...