Tazic Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 jeg lurer på hvordan jeg reseter min stats altså hvor mye kills jeg har fått i en runde og leve tid. før brukte jeg commanden clear_stats men det funker ikke lengre, er det noen andre som vet hva jeg må skrive for å resete min stats på tf2? Stats = (Resultatrapport som det står innpå spillet)
Tazic Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 jeg lurer på hvordan jeg reseter min stats altså hvor mye kills jeg har fått i en runde og leve tid. før brukte jeg commanden clear_stats men det funker ikke lengre, er det noen andre som vet hva jeg må skrive for å resete min stats på tf2? Stats = (Resultatrapport som det står innpå spillet) takker for all den hjelp jeg ikke fikk
Bad_Byte Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 (endret) takker for all den hjelp jeg ikke fikk Det er ingen måte å resette TF2 stats (mange achievement server kiddies som whiner om en slik funksjon på valve's steam forum). Endret 3. september 2008 av Bad_Byte
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Skulle gjerne hatt den funksjonen. Hadde en unaturlig god runde med spy mot noen nybegynnere som spilte med engy
iSimen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Tror du kunne gjøre det før, men det er iallefall deaktivert nå.
Tazic Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Tror du kunne gjøre det før, men det er iallefall deaktivert nå. søren og jeg som ville resete min 700 backstab med spy her er en link viss du ikke tror meg http://steamcommunity.com/profiles/7656119...99598/stats/TF2 der inne finner du samme bilde og samme navn som meg og litt lengre nede så står det hvor mye damage og kills jeg har som SPY!!!! SPY OWNS!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå