BoOocaj Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Vet noen hvor jeg kan finne pcw på Cod 4 ? Virker driit fet takk ^ ^
Nacky Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Søk etter #Cod4.wars på mIRC. Så søker du etter hva du ønsker
Blue Scholar Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Practice Clan War, som en kamp mellom to klaner eller to lag med blanda folk, kalt mix.
Nacky Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 PCW og Mix er vel ikke det samme ettersom mann kan kreve klantag i PCW, og det er som regel bare klanmembers som spiller, mens mix er bare en helt tilfeldig gjeng som spiller mot hverandre
BoOocaj Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Søk etter #Cod4.wars på mIRC. Så søker du etter hva du ønsker Takk !!!
Blue Scholar Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 PCW og Mix er vel ikke det samme ettersom mann kan kreve klantag i PCW, og det er som regel bare klanmembers som spiller, mens mix er bare en helt tilfeldig gjeng som spiller mot hverandre Det jeg sa..
Nacky Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 PCW og Mix er vel ikke det samme ettersom mann kan kreve klantag i PCW, og det er som regel bare klanmembers som spiller, mens mix er bare en helt tilfeldig gjeng som spiller mot hverandre Det jeg sa.. Miforstod da, så ut som du mente det var det samme etter måten du formulerte setningen
KongKarlsen Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 hvilken game mod spilles på CoD4 pcw? sabotage? og blir alt med red dot sight osv disabled? og hvordan gjør det hvis jeg skal sette opp en server hvor alt sånn er disabled?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå