SideburnsKongen Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Morn, har et problem med Steam, Store og Community er borte. Er bare en blank side, prøvde å slette alt på steam, og instalere det et annet sted, men fungerer fortsatt ikke. Noen som har en løsning uten at jeg må formatere pc`en?
Sodd Ball Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Har hatt det problemet jeg og. Aner ikke hvordan jeg fikset det, men har en mistanke som kan være veldig enkel. Trykk på "home" knappen. (huset) Er usikker på om det vil virke da...
SideburnsKongen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Fungerte heller ikke, siden er bare helt hvit, virker som den ikke har internett eller noe.. får spilt spill liksom..
Mr. Fiskum Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Steam er litt ustabilt sånn til meg og. Det er bare i korte perioder det er nede, ikke sant? Hvis det er det så er det bare å vente, tviler på at det hjelper å formatere..
SideburnsKongen Skrevet 30. august 2008 Forfatter Skrevet 30. august 2008 Har ikke fungert siden jeg formaterte pc`en sist gang, så når jeg formaterte, formaterte jeg bare c disken, E disken var jo der fortsatt, så jeg la inn steam over der det lå før, så jeg slapp å legge inn alle spiellene på nytt.. Så siden jeg formaterte har det vært sånn..
Sodd Ball Skrevet 30. august 2008 Skrevet 30. august 2008 Husker godt jeg hadde problemet. Virket en liten stund etter formatering, og vips så var det borte. Veldig irriterende, og har ikke funnet en løsning. Det har bare sluttet å være sånn...
SideburnsKongen Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 Reinnstaler Steam. prøvde å slette alt på steam, og instalere det et annet sted, men fungerer fortsatt ikke.
Submoose Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Har dette problemet selv. Eller, har hatt det lenge. Har reinstallert Windows 3 ganger, men ingen av gangene har Steam blitt bra igjen. Har gitt opp Steam, men det er veldig synd at det er sånn. Steam er jo helt genialt. Har misstanke om at IE har skylden. De kunne vel brukt Gecko som nettlesermotor? Sånn som på Linux.
SideburnsKongen Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Når jeg tenker meg fungerer jo ikke internett explorer i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå