Gå til innhold

Problemer med Steam, Store og Community er borte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn, har et problem med Steam, Store og Community er borte. Er bare en blank side, prøvde å slette alt på steam, og instalere det et annet sted, men fungerer fortsatt ikke. Noen som har en løsning uten at jeg må formatere pc`en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det problemet jeg og. Aner ikke hvordan jeg fikset det, men har en mistanke som kan være veldig enkel.

Trykk på "home" knappen. (huset)

Er usikker på om det vil virke da...

Skrevet

Har ikke fungert siden jeg formaterte pc`en sist gang, så når jeg formaterte, formaterte jeg bare c disken, E disken var jo der fortsatt, så jeg la inn steam over der det lå før, så jeg slapp å legge inn alle spiellene på nytt.. Så siden jeg formaterte har det vært sånn..

Skrevet

Husker godt jeg hadde problemet. Virket en liten stund etter formatering, og vips så var det borte. Veldig irriterende, og har ikke funnet en løsning.

Det har bare sluttet å være sånn...

Skrevet

Har dette problemet selv. Eller, har hatt det lenge. Har reinstallert Windows 3 ganger, men ingen av gangene har Steam blitt bra igjen. Har gitt opp Steam, men det er veldig synd at det er sånn. Steam er jo helt genialt. Har misstanke om at IE har skylden. De kunne vel brukt Gecko som nettlesermotor? Sånn som på Linux.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...