sdasdsad Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Har tenkt på å skaffe ny cpu til Asus A7M266 etter at T-Bird 1,33GHz tok natta... Lurer på hvor langt jeg kan strekke meg oppover XP-familien (Thoroughbred). PCen er brukt til server og har planer om å bruke den til webserver når jeg får rask nok linje :wink: Hva lønner seg mest per krone? Lurer på XP2000. Må vel få tak i ny kjøler, helst den jeg bruker på hovedpcen og få tak i bedre i erstatning.
HEE Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 jepp det kan du vet du med bios oppdatering. les bare her Add Thoroughbred CPU as Athlon XP naming. Add Geforce 4 VGA card support function. biosen finner du her. ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/socka/a...66/am261007.zip Da skulle jo det fungere som en drøm
sdasdsad Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Skrevet 22. mars 2003 Add Thoroughbred CPU as Athlon XP naming. Add Geforce 4 VGA card support function. Det vet jeg fra før, men fungerer det med XP2200 feks??
Bludd Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jeg lurte på det samme og sendte en epost til ASUS for en stund siden. Svaret er at A7M266 støtter maks Athlon XP 2100+. Det forutsetter at du har bios v1007. Du kan dobbeltsjekke det her: http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/...cpusupport.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå