Gå til innhold

Think Pad X300

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe ThinkPad X300. Lurer på om det er noen der ute som har en slik maskin? Er de så bra som det sies? Skal en tur til USA, tenkte da og kjøpe med meg en. Også med tanke på Ram. Hvor mange ram bør jeg kjøpe, ser 1 GB er recommended, er dette nok??

1 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 667MHz SODIMM Memory (1 DIMM)

2 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 667MHz SODIMM Memory (1 DIMM) [add $96.00 $47.25] recommended

2 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 667MHz SODIMM Memory (2 DIMM) [add $66.00 $27.00]

3 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 667MHz SODIMM Memory (2 DIMM) [add $136.00 $74.25]

4 GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 667MHz SODIMM Memory (2 DIMM) [add $236.00 $141.75]

Morten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan i hvert fall gå god for at hvis du kjøper en Thinkpad i X-serien, så blir du ikke skuffet. Er mine favorittmaskiner det der. Angående minne, dropp å kjøpe minne sammen med maskinen, så kan du shoppe etter et par gode brikker fra f.eks. Crucial el. Kingston.

Skrevet
Jeg kan i hvert fall gå god for at hvis du kjøper en Thinkpad i X-serien, så blir du ikke skuffet. Er mine favorittmaskiner det der. Angående minne, dropp å kjøpe minne sammen med maskinen, så kan du shoppe etter et par gode brikker fra f.eks. Crucial el. Kingston.

ok, så du ambefaller å kjøpe minnebrikker i ettertid hvis det trengs. Eller bør jeg gå for det minste og heller kjøpe noe av bedre kvalitet som du nevner. Hvor mange GB minne bør det være på en pc i dag? Det er Ikke noe problem å instalere i Thinkpad. Aldri hatt en slik en..

Skrevet

Skru opp fire skruer på undersiden, og sett inn brikkene under håndleddstøtten, under touchpaden tror jeg.

Minne er minne, er det 667mhz eller høyere går det bra. Jeg sendte noen linker i sted om du ikke så det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...