Gå til innhold

Støysvak bærbar pc?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Generell erfaring: Billige laptoper bråker mer enn dyre, eldre maskiner bråker mer enn nye og laptoper fra nyere asiatiske merker som asus og acer bråker mer enn de store amerikanske som dell og hp, så jeg vil tro det ikke er så lett å få tak i en spesielt støysvak en. ... jeg ville bare kjøpt en HP-maskin som passet budsjettet ditt.

Lenke til kommentar
Generell erfaring: Billige laptoper bråker mer enn dyre, eldre maskiner bråker mer enn nye og laptoper fra nyere asiatiske merker som asus og acer bråker mer enn de store amerikanske som dell og hp, så jeg vil tro det ikke er så lett å få tak i en spesielt støysvak en. ... jeg ville bare kjøpt en HP-maskin som passet budsjettet ditt.

 

Hvis du går for en HP-maskin bør du være oppmerksom på at viften spinner opp ganske ofte, og kan være irriterende. Jeg har 2 HP-laptop`er nå, og begge har samme "problem."

Installerte en "ribbet" versjon av winXP, og da roet viften seg mye!..samt at batt.levetiden ble bedre. Var forhåndsinst. Vista Business, pluss masse HP-stæsj!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...