Gå til innhold

Ny 24" (nok en gang)


Øsse

Anbefalte innlegg

Dette er litt offtopic, men er det noen som vet eller vil anbefale en eller flere av disse skjermene: BenQ G2400W - Acer G24oid - BenQ T261W

Jeg ser at det står mye bra om denne BenQ G2400W, men jeg klarer bare ikke å bestemme meg.

G2400W ser litt kjedelig ut, og virker ikke så spesiell, Acer sin har litt fet utseende syntes jeg og stats'n ser ikke så værst ut.

Og 26" digger jeg bare..the bigger, the better..

håper på svar, får aldri ..

 

Hehe, har ikke svart deg fordi det ikke finnes noen tester av Acer G24oid og BenQT261W med colorimeter og man vet derfor veldig lite om skjermene til å kunne anbefale dem. De er har ihvertfall begge TN-panel, akkurat som BenQ G2400W. Du får velge om du vil gamble, men med BenQ G2400W får du ihvertfall en veldig god TN-skjerm billig. Akkurat det med 50000:1 i kontrast ratio på Acer G24oid er simpelten bare vås. Dette er dynamisk kontrast og ikke statisk. Husker ikke helt hvordan dynamisk kontrast fungerer, men av erfaring så har jeg aldri sett en skjerm det fungerer bra på. Bilde blir bare sirkus med baklysning som går av og på hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem at G2400W har en elendig fot da, innstillingsmulighetene er ganske labre i forhold til en Samsung 245b (som jeg kjøpte for 2495 på amentio sist uke).

 

Kjøpte en Samsung T220 i går, får se hvordan den er.. Fikk mail fra Pixmania om at den ikke var inne på lager likevel, så kanskje jeg går for en T240, eller bare en G2400W..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...