Gå til innhold

Ny Asus laptop - hvilken?


Anbefalte innlegg

Hei!

Må ha meg ny laptop ganske fort. Ha bestemt meg for Asus, men sliter med hvilken modell.

 

-Den må være kjapp, og skal brukes til bildebehandling, musikk osv. i tillegg til surfing og tekstbehandling/regneark osv.

-Den må også kunne dra nyere spill bra.

-Den må være ganske stille.

Jeg er ikke helt oppdatert på specs som prosessortyper etc, håper noen kan si sin mening om noen av pc`ene jeg linker til! :yes:

(Hadde egentlig bestemt meg for M50SA, men den er utgått)..

Asus

Asus

Asus

Asus

Asus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar!

Sytes også den ser lekker ut, men vet ikke om den er litt råere enn nødvendig...(litt redd mye viftestøy, da den laptopen jeg har pr. idag bråker infernalsk. Blir sprø i hodet etter kort stund)! :cry:

hmmm.. har av en eller annen grunn fått mer og mer lyst på en av de nedenforstående modellene. Syns fingeravtrykksleser virker greit å ha f.ex.

 

Jeg håpte dere som har mer peiling enn meg kunne si noe utifra specsa... VM`en har 500 GB harddisk, vil det ha mye å si for viftestøy f.ex?

 

 

ASUS M50VM

ASUS M50VC

 

Er det evt store forskjeller i praksis fra denne? ASUS G50V (Koster jo litt mer også).

 

Glad for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Størrelsen på HDD har ikke noe å si på støy så vidt jeg vet ; o

 

Ja, siden du skal bruke den til spilling så ville jeg ungått den billigste da d er litt forskjell på videominnet... Bortsett fra d så er d minimal forskjell utfra d som står der : )

 

Men ikke ta alt jeg sier for 100% god fisk! Spør noen som har litt mer peiling på gaming PCer enn meg : D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...