Hei.
Har et fremmkallingsrom som skal tømmes og vil gjerne høre med noen som kan litt om dette.
Er ute etter å sette en verdi på utstyret.
Setter pris på innspill. Kan ta bedre bilder etterhvert hvis det er ønskelig.
Det er vesentlig mye mer enn det bildene viser. Det er et komplett rom som skal ha alt for fremkalling av bilder.