Jeg tok helsetesten nå fredag som var, og bestod den 😁 Har ikke hørt noe fra skolen enda om at jeg får plass...
Men jeg ser på «samordna opptak» at jeg står på plass 40 på venteliste på heltid og plass 34 på deltid. Jeg har 57 poeng.
Jeg krysser fingrene 🤞 for at jeg slipper inn i år. Men er litt engstelig for å stå på plass 40 på venteliste 🥴