Det er bare å spille.... 👀
Du har spillt det spillet der men sikker andre spill også samtidig? Jeg og mange andre har hatt en periode der vi KUN spilte Destiny. Jeg hadde en klan også, så vi spilte daglig. Jeg har vel 5000 timer ca i Destiny 1 og 2500 ca i Destiny 2, eller noe slik. Har hatt så mange kontoer og begynt så ofte på nye karakterer at jeg ikke har helt kontroll. Destiny er noe av det beste som har hendt meg spillmessig. Ingenting kan måle seg når det ble lansert. Men så ble det bedre og bedre i en periode før det ble motsatt, helt til nå.
Kan nevne at det er sikker 6 år siden jeg spilte Destiny sist, uteom litt sporadisk et par timer av og til..