Gå til innhold

Winon

Medlemmer
  • Innlegg

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Winon sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Jeg har 50 poeng.... Håper at folk takker nei frem mot svarfristen. Så får jeg et mer realistisk bilde på antall søkere/ventelisten etter 31 mai muligens? Antar folk bare ikke har rukket å takke nei enda... håper... haha
  2. Jeg fikk plass på venteliste... nummer 240 ish. Er det noen sjanse for meg?
  3. Skjønner! Jeg søkte begge men håper på heltid Siden jeg "kun" har 50 poeng prøver jeg å finne ut om jeg har en sjanse mot dere med 60-70 i snitt haha! Håper jeg får innkalling til helsetest etterhvert men begynner å bli pessimistisk...
  4. Søkte du nettbasert? Hvis du ikke hadde kommet inn, ville du ha valgt fysisk?
  5. Jeg har fortsatt ikke blitt innkalt! Men jeg har et snitt på ca. 50, og på skolens nettsider stod det jo at fulltids stedsbasert for i fjor er 47? Men kanskje de ikke regner med fagbrev/tilleggspoeng osv...
  6. Så stille det har blitt her ... Jeg har søkt i år! Foreløpig ikke innkalt til testing, ser at i fjor ble én innkalt så tidlig som 18 februar, så krysser fingrene for at jeg får brev snart!
×
×
  • Opprett ny...