Jeg har 50 poeng.... Håper at folk takker nei frem mot svarfristen. Så får jeg et mer realistisk bilde på antall søkere/ventelisten etter 31 mai muligens? Antar folk bare ikke har rukket å takke nei enda... håper... haha
Skjønner! Jeg søkte begge men håper på heltid Siden jeg "kun" har 50 poeng prøver jeg å finne ut om jeg har en sjanse mot dere med 60-70 i snitt haha! Håper jeg får innkalling til helsetest etterhvert men begynner å bli pessimistisk...
Jeg har fortsatt ikke blitt innkalt! Men jeg har et snitt på ca. 50, og på skolens nettsider stod det jo at fulltids stedsbasert for i fjor er 47? Men kanskje de ikke regner med fagbrev/tilleggspoeng osv...
Så stille det har blitt her ...
Jeg har søkt i år! Foreløpig ikke innkalt til testing, ser at i fjor ble én innkalt så tidlig som 18 februar, så krysser fingrene for at jeg får brev snart!