Gå til innhold

Flexnes

Medlemmer
  • Innlegg

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Flexnes

  1. Det er nok på testene til føreren:)
  2. Tok dette for 3 år siden, absolutt ikke noe og bekymre seg for😄 aldri hørt om at noen har stryket på denne
  3. Noen som har gått skolen ett av de siste årene som har noen lærebøker eller lesestoff de har lyst å selge? Gjerne send meg en melding om du er interessert😄
  4. Kommer du inn på førstevalget så faller vell andrevalget automatisk bort?
  5. Det kan fort være, hvor mange poeng hadde du?
  6. Flere som har fått tilbud om plass? Fikk plass på deltid😄
  7. Bare og krysse fingerne, vet om flere som har fått inkalling sent i tidligere opptak som har fått plass😄
  8. Nei, men hadde den når jeg tok lik test for og kunne bli hovedsikkerhetsvakt for noen år siden. Men vet de har flere forskjellige oppgaver de rullerer på
  9. Har søkt nettbasert ja. Vil egentlig helst ta det på heltid men tror ikke jeg hadde klart ett år uten lønn nå😬 får se den 25 hva det blir til🤞🏼 Har du og søkt deltid?
  10. Var ikke så ille som jeg hadde sett for meg faktisk. Jeg hadde noen tester som gikk på husk, ble fortalt flere ord også ble det gjort diverse tester imellom så skulle jeg si ordene tilbake. Dette ble gjort flere ganger. De andre testene var å tegne noen figurer, streke mellom a-b-c osv og a-1-b-2-c-3 osv. blir tatt tiden på og så de ser sikkert en del på hvordan man reagerer på stress😄 mye er gjort om man møter uthvilt👍🏼
  11. Jeg fikk mail for ca 3 uker siden at jeg kom til og bli kontaktet for time. Hadde time forrige uke😄 hadde 71 poeng om jeg har regnet rett
  12. Kan jeg spørre hvor mange poeng du hadde?
  13. Jeg fikk mail nå på mandag at jeg kommer til og bli kalt inn til helsesjekk av avonova
  14. Noen som har planer om og søke i år? Dere som har søkt tidligere, ca hvor mange poeng hadde dere?😊
×
×
  • Opprett ny...