Gå til innhold

Aark

Medlemmer
  • Innlegg

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Aark sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Fast and the Furious: The Need for Speed 🤣
  2. Likte å se GTA roleplay for noen år tilbake, når skurkene stakk av fra en bankran og klarte å lure politiet, som var også roleplayers, ved å bytte ut biler i et tunnel. Går ut ifra det er det som holder liv i GTA idag.
  3. Så Angry Joe rant om at spill kommer til å koste 80$ for digitalt og 90$ for fysisk kopi, så det blir spennende å se om det er sant.
×
×
  • Opprett ny...