Gå til innhold

marie88

Medlemmer
  • Innlegg

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av marie88

  1. Skulle vi laget en gruppe for Stavern også? 😊
  2. Frykt ikke😂 Jeg er 35 og starter i Stavern 👵🏼
  3. Fikk semesterregistrert meg😅🫣 Dritnervøs😂 Får opp at jeg ikke har studierett (henger nok sammen med at vi ikke har takket ja), men at jeg er registrert for høst 24. har 51.7
  4. Da har jeg også sjekket. Har en bachelor fra før og har fått et helt nytt studentnummer når jeg logger inn phs StudentWeb.
×
×
  • Opprett ny...