Gå til innhold

Rune62

Medlemmer
  • Innlegg

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Rune62 sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. har ikkje katalysator, kun dpf som er utkoblet
  2. ja, har normal motorkraft under 2000, og over 2500, så kun i den område den mister piffen, det som er litt spesielt, er at den kobler inn og ut i det området, kobler ut 10-15 sekund, for så å få igjen kraft tilsvarene.
  3. om kompresjon er blitt dårligere, vil motor være lat uansett, ikkje ved spesifikt turtallsområde, så trur ikkje det er noke som feiler der
  4. har kjørt i fleire år etter at egr vart koblet ut og problem oppsto før dpf vart koblet ut, så trur ikkje dei har noke med problemet å gjere, når Toyota var ut å prøvekjørte, var diagnose tilkoblet, dette for å logge å prøve å finne feil, men kom ikkje opp feilmelding når problemet oppstår, så kva som forårsaker at motor mister kraft innefor en nokså konkret turtallsområdet, hadde ikkje Toyota noke godt svar på
  5. hei, har en 2007 RAV4 med D4D, har siste året hatt problem ved at eg mister motorkraft mellom 2000 og 2500 omdr, dette skjer stort sett ved kjøring i motbakker, men merker det også ved andre forhold, egr og partikkelfilter er utkoblet,har skiftet scv, lamdasonde, map og maf, men ingen forskjell, Toyota kunne ikkje finne noke problem når de tok diagnose på bilen, noken som har hatt samme problem og har en løsning på dette.
×
×
  • Opprett ny...