Gå til innhold

Bolleknaggen

Medlemmer
  • Innlegg

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Bolleknaggen sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Hei godtfolk Kort forklart: - Sendte inn mobil pga sprukket skjerm, brukte innboforsikring - Får beskjed at tlf er skrota pga dei ikkje klarte å skaffe deler - Forsikringsselskap videresender ikkje beskjeden fra verksteded om at dei ikkje klarte å skaffe deler slik at man kunne fått returnert tlf - Eg ender opp med 2000,- i erstatning av nypris på 6500,- Forsirkingsselskap skriver: "Vi har mottatt informasjon fra verksted at det ikkje var mulig å reparere mobiltelefonen din. Vi vil i dette tilfellet erstatte mobiltelefonen med tilsvarende eller vesentlig tilsvarende gjenstand" Ut ifra erstatning kan det virke som om dei har tatt utgangspunkt i rett under billigaste brukte mobil til salgs på finn, samme tlf men med litt skader. Gjennomsnitts salgspris ligg på 3000,-. Har eg rett på noko meir då det er forsikringsselskap som ikkje informerer meg? Ville naturligvis fått tlf tilbake då denne var 100% brukbar istadenfor og måtte bruke masse ekstra penger på en tilsvarande tlf. Er det verdt å ta dette vidare til forbrukerrådet.. Leverte inn samme tlf for samme skade på innbo 2 år tildlegare og dette gjekk knirkefritt.(samme forsikringsselskap) Takk for svar
×
×
  • Opprett ny...