Gå til innhold

Jegerfattig123

Medlemmer
  • Innlegg

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Jegerfattig123 sine prestasjoner

2

Nettsamfunnsomdømme

  1. Herlig med så mange innspill her! Vi har kommet frem til å få fiksa delene som må fikses også få bilen EU-godkjent. Så krysser vi fingrene på at den går fint i to år til. Å smøre inn med litt olje på rusten er neppe en dårlig ide så skal se til å få gjort det også!
  2. Bilen min (Toyota Auris 2010, diesel) må straks EU-godkjennes. Jeg som kan svært lite om bil lurer på til alle der ute som kan mer om meg om litt rådgivning. Var på EU-godkjenning og feil som oppsto er: Bremserør er for sterkt korrodert (Høyre bakre), Parkeringsbremsen har ingen bremsevirkning på venstre side, parkeringsbrems ligger på (bakre) og Fjærbrudd (venstre fremme). Reparasjonskostnadene for dette og for å få den EU godkjent mente mekanikern var 13-14 tusen. Ettersom det er mye rustskader på understellet mente han ved neste eventuelle EU-godkjenning må mange deler bli byttet ut og vil ha en estimert pris på 50 tusen. Vil det være mer lønnsomt å ha bilen i 2 år til og betale reparering for å få den godkjent, eller selge den å kjøpe en annen bil? Dersom jeg skulle ha solgt den, hvordan er det best å gå frem med dette? (Selge som delebil f.eks). Tusen takk for svar
×
×
  • Opprett ny...