Gå til innhold

grønn jalapeño

Medlemmer
  • Innlegg

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

grønn jalapeño sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Batteriet er forholdsvis nytt.. Men kan hende det har blitt ødelagt fordi det har vært en konstant tapping av det.. Det jeg syntes er rart er at det er først når gradene har bikka ned til under 10grader at den har begynt å herke.. og når den første frostnatta kom var den død...
  2. Takk for svar:) Batteriet er forholdsvis nytt, kjøpte det tidligere i år.. Har sjekka batteripolene, de er ikke skitne. har også sjekka sikringer som går på starter, dynamo osv., alle er i orden.. burde jeg gå over alle sikringene? Sikkert et teit spørsmål, og jeg beklager på forhånd men: Hvordan finner jeg hvor strømlekasjen kommer fra?
  3. Hei! Jeg har en stund strevet med at bilen er tungstartet. Nå som det har begynt å bli kaldere har den ikke ville starte i det hele tatt. Da har det vanligvis hjulpet å sette bilen til lading (typ, en time), bilen har starta med en gang. Nå er bilen helt død.. Har lada batteriet 100%, men den vil enda ikke starte. Jeg har forhørt meg med venner som kan mekke, de mener det er jordingsfeil. Hvordan får jeg fiksa dette? Er klar over at jeg må lokalisere jordfeilen, men jeg kan absolutt ingenting om mekking av bil så jeg totalt bortreist... Liste på symptomer som ikke allerede er nevnt: Det elektriske i bilen funker, utenom fjernlåsen. Alarmen som piper når jeg prøve å låse bilen og en dør er oppe funker. Når jeg vrir om tenninga går hele dashbordet i svart og det kommer klikkelyder. Etter hvert slutter klikkelydene å komme. Har målt batteriet med multimeter. Når minuspolen er av viser det nærmere 12. Når jeg tar på minuspolen daler spenninga til 9-tallet.. jeg tenkte først at det kunne være startmotoren som har gått i stykker, men hvordan finner jeg ut om det er det ene eller det andre som er feil? Kjenner jeg blir desperat etter å finne en løsning nå 😭 Bilen det er snakk om er en Outlander 2012 modell.
×
×
  • Opprett ny...