Gå til innhold

Whois

Medlemmer
  • Innlegg

    14
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Whois sine prestasjoner

8

Nettsamfunnsomdømme

  1. Whois

    Tesla - kaféen

    Tror nok ikke dette problemet er så stort som du gjør det til.. Noe mer bråkete nå som det er noe ekstra kjølig. Noen kameler må det gå ann å svelge vel?
  2. Jeg har stusset på akkurat det samme. Etter Happybytes byttet, har jeg opplevd dette problemet, samt at flere ikke kommer igjennom til meg på tross av god dekning og tilgjengelighet.
  3. Min M3 AWD nekter å slippe uansett hvor mye jeg provoserer den. Piggfrie kinadekk.
  4. Whois

    Tesla - kaféen

    Ja, det er tullete. Kom vel på en oppdatering for et halvt år siden at auto ikke kunne skrus av.
  5. Whois

    Tesla - kaféen

    Hehe ja. Nå skal det sies at autofjernlys har fungert greit for min del, forutenom en gang da en lastebil kom over en bakketopp (ble nok forvirra av taklysa) og bilen brukte 140 år på å registrere denne. Vet ikke om andre har problemer med at autoviskerene skrur seg på på natta (flaut å kjøre med TACC/AP).
  6. Whois

    Tesla - kaféen

    For ikke å glemme kjøring på motorvei (natt) hvor bilen tror refleksjonene av veglysene mot ruta er regn. Umulig å kjøre med AP i mørket uten at viskerene går.
  7. Nå skal det sies at jeg setter de med minst mønster foran, jeg har bare ikke sett ordentlig etter skjevslitasje før nå. Jeg har hittil bare målt i midten og satt de med minst mønster foran, da bilen er RWD-biased (utenom motorveihastigheter). Takker, da tar jeg en ny telefon til BestDrive igjen for å sjekke hva de skal ha for en "quick check". De ga pris på rundt 2000,- for hjulstillingskontroll og evt. retting.
  8. 1800x1.6 er nok prisen de har internt selv (ifbm garanti). Fikk prisoverslag på 4500 for firehjulskontroll og eventuell justering.
  9. Tusen takk fra svar Ja, de mener de tar en full sjekk av hele understellet (dette her kan ikke jeg noe om). Kan jo eventuelt kjøpe nye dekk og følge med på slitasjen (og ta hjulstillingskontrollen hos BestDrive til halvparten av prisen). Antar at det er gjort da de har notert følgende på faktura (garanti) hvor de byttet følgende:
  10. Byttet fra sommerdekk til vinterdekk nå på min TM3. Sommerdekkene er klar for utskifting (1,6-1,7mm igjen på det høyeste punktet), men ser at to av dekkene har +-1mm på innersiden (foran). Snakker vi feil hjulstilling, eller er dette innafor med såpass slitte dekk og noe "spirited driving"? Jeg har en følelse på at det er innafor siden dekkene er såpass slitt ellers (+utført wheel alignment i april ifbm bytte av deler på garanti) at det skal gå bra med nye dekkene (jeg kan jo følge med på de nye dekkene) - koster trossalt 4K for hjulstillingskontroll hos Tesla. Skal ikke si jeg ikke har lekt meg med bilen heller. Bilen går helt rett om jeg slipper rattet (noe sporing grunnet brede dekk da). Hva mener dere?
  11. Whois

    Elbil-tråden

    Ja, dette skjønner bilen kjapt😊
  12. Whois

    Elbil-tråden

    Hehe, ja er nå ikke uvanlig her i Østfold. Jeg har en følelse på at det er innafor siden dekkene er såpass slitt ellers (+gjort alignment i april) at det skal gå bra med nye dekkene (jeg kan jo følge med på de nye dekkene) - koster trossalt 4K for hjulstillingskontroll hos Tesla. Skal ikke si jeg ikke har lekt meg med bilen heller. Bilen går helt rett om jeg slipper rattet (noe sporing grunnet brede dekk da).
  13. Whois

    Elbil-tråden

    Byttet fra sommerdekk til vinterdekk nå på min TM3. Sommerdekkene er klar for utskifting (1,6-1,7mm igjen på det høyeste punktet), men ser at to av dekkene har +-1mm på innersiden (foran). Snakker vi feil hjulstilling, eller er dette innafor med såpass slitte dekk og noe "spirited driving"? "Wheel alignment" er tatt av Tesla i april i år.
×
×
  • Opprett ny...