Gå til innhold

Bf109

Medlemmer
  • Innlegg

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Bf109 sine prestasjoner

29

Nettsamfunnsomdømme

  1. Syns det er greit å kalle russere for ruzzere når vi diskuterer her inne. De må ta litt kollektivt skyld i det som skjer i Ukraina. Putin og hans nærmeste er er ikke alene om dette. russland må ta et oppgjør med seg selv etterhvert. Dette forumet har mange bidragsytere som er pro Ukraina, så tror ikke mange blir krenket av å lese ruzzere/razzland,orker, e.l. Som nevt litt lengre opp i tråden så blir benevnelsen oftest brukt om invasjonshæren og det begynte etter at russerne frontet bokstaven "Z" i starten av invasjonen. Noen drar også paraleller mellom "ZZ"og "SS" fra "Schutzstaffel" i Nazi Tyskland ettersom russland har beskyld Ukrainerne for å være nazister, når det er russerne som begår folkemord og terroriserer og dreper sivile Ukrainere. Du sier grunnen til at du blir brydd er at det blir for useriøst for deg. Velkommen til internettforum. Mye følelser i denne konflikten også. Kanskje du finner et forum hvor de ikke kaller de for ruzzere, f.eks på Telegram. Mye spennende som skjer i konflikten nå, så det blir egentlig for dumt å diskutere ruzzland vs russland atter en gang
×
×
  • Opprett ny...