Gå til innhold

Spinos

Medlemmer
  • Innlegg

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Spinos sine prestasjoner

4

Nettsamfunnsomdømme

  1. Tusen takk for svar alle sammen. Etter noen runder i telefonen med Klarna har de faktisk klart å utbetale meg pengene. Jeg var nesten lettere sjokkert da pengene kom inn på konto for jeg hadde belaget meg på å vente i et par måneder her. Jeg kontaktet dem på alle mulige plasser det gikk an å kontakte dem på, gjerne flere ganger hver dag. Jeg sendte epost til adressen [email protected] men den fikk jeg opplyst om at det ikke var en adresse de brukte og ikke ville komme frem til dem. Etter MANGE oppfordringer til å gi meg en faktisk epostadresse jeg kunne kontakte fikk jeg lov til å sende til [email protected]. Den skal visstnok være en epostadresse de leser. Tror de ble lei maset mitt til slutt og utbetalte pengene til meg. Etterpå har jeg fått 3(!) mailer fra en person som visstnok behandler klager og at 'de er på saken' og 'skal finne ut av' hva som har skjedd. I en og en halv måned mens jeg prøvde å få tilbakebetalt penger kontaktet de meg altså IKKE, men når de skjønner at jeg lager masse jobb for dem er de raskt 'på' med å 'komme til bunns' i saken min. Helt utrolig. Jeg har hvertfall fått pengene mine. Men ikke uten betydelig egeninnsats. La meg også sitere fra en av de tre mailene jeg har fått nå i ettertid: Vi vil understreke at Klarna alltid strever etter å levere en ypperlig kundeopplevelse, noe jeg forstår dessverre ikke har vært tilfelle for deg. For hver misfornøyde kunde vi har, har vi mislyktes
  2. Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg har lett etter en epostadresse på nettsidene deres (finnes ikke), og har bedt om å få en på telefon av dem og i chat med dem, men får ikke noen epostadresse å sende noe til. De er visst kjemisk renska for epostadresser de faktisk leser.....
  3. Jeg betalte en regning til Klarna to ganger. Min feil. Etter noen uker oppdaget jeg feilen da den regningen jeg skulle ha betalt sammen med Klarnaregningen fikk betalingsoppfordring. Det har da gått kanskje tre uker siden jeg sendte ca 5500 ekstra kroner til Klarna. Chattet med dem, og de kunne bekrefte dette. Jeg har i disse tre ukene vært innom Klarnaappen flere ganger, men det står jo ikke oppført noen plass om jeg har penger tilgode hos dem. Det måtte JEG fortelle dem. Men jeg skulle bare fylle ut et skjema med bankkontonummeret mitt da, og så skulle det gå 10-14 dager til jeg hadde fått pengene tilbake. Tre uker senere er ikke penger på konto og jeg etterspør dem i denne kundechatten. Og så viser det seg at pga en teknisk feil hos dem så har de aldri fått skjemaet jeg sendte inn. Det mååte jeg sende på nytt og fikk et referansenummer å oppgi. Dagen etter fikk jeg en epost om at dette referansenummeret fantes ikke, send inn på nytt. Så nå har det gått over en og en halv måned og de har ikke engang startet behandling av tilbakebetalingen min. Jeg har chattet med dem, sendt klage, og snakket med dem i telefonen. Og jeg blir til stadighet bedt om å fylle ut skjema med bankkonto slik at de får refundert meg. Men det har jeg fylt ut tre ganger, og det virker åpenbart ikke. De gangene jeg har skyldt DEM penger har de hatt masse ressurser til rådighet for å sørge for at de får pengene sine, bl.a. renter, gebyr, varsel om inkasso osv. Hvilke muligheter har man egentlig å bruke når DE skylder MEG penger? Jeg opplever det rett og slett som at de bare haler ut tida og 'mister' bankkontonummeret mitt for å slippe å betale meg. Er dette seriøst lov? Jeg vurderer å politianmelde for tyveri eller noe, for de holder igjen penger som er rettmessig mine. Alt jeg får en masse ursekta fra svenske kundebehandlere (som for øvrig er hyggelige folk, men de svarer ikke på direkte spørsmål om noe, de bare sier at dette var leit send inn skjema på nytt) Har jeg i det hele tatt noen muligheter for å få pengene mine tilbake innen rimelig tid her?
×
×
  • Opprett ny...