Jeg er ingen teoretikere, derfor har jeg valgt et praktisk yrke 🤭
Jeg er nok en av de som syntes teorien er vanskelig. Og strever med trykkluftskjemaene. Jeg har lært så mye, så mitt problem er at jeg blander en del ting.
Men har vært åpen og ærlig om det. Vil påstå jeg har god selvinnsikt. Så jeg får litt ekstra hjelp fra lærere og medelever i kjernegruppa mi 😁
Selvom jeg trenger hjelp til noe, så er jeg god på andre ting som jeg kan bidra med 😄
Vil tippe 90% i klassen vil si at det var mer skole, enn de så for seg med deltidsstudie.
Jeg skulle i utgangspunktet gå 50% på skole og 50% på jobb.
Men jeg har måtte trappe ned på jobb betraktelig! Er vel nede i 10% jobb 🤭
Men alt i alt. Skolen er GØY. Jeg stortrives med undervisning. Ikke en dag har vært kjedelig.
Selvom undervisningen er over nett har jeg blitt godt kjent og glad i mine medelever. 💚