Gå til innhold

Sykkeltyv

Medlemmer
  • Innlegg

    36
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

1 følger

Om Sykkeltyv

  • Bursdag 21. sep. 1990

Profile Information

  • Kjønn
    Kvinne

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Sykkeltyv sine prestasjoner

9

Nettsamfunnsomdømme

  1. Jeg er ingen teoretikere, derfor har jeg valgt et praktisk yrke 🤭 Jeg er nok en av de som syntes teorien er vanskelig. Og strever med trykkluftskjemaene. Jeg har lært så mye, så mitt problem er at jeg blander en del ting. Men har vært åpen og ærlig om det. Vil påstå jeg har god selvinnsikt. Så jeg får litt ekstra hjelp fra lærere og medelever i kjernegruppa mi 😁 Selvom jeg trenger hjelp til noe, så er jeg god på andre ting som jeg kan bidra med 😄 Vil tippe 90% i klassen vil si at det var mer skole, enn de så for seg med deltidsstudie. Jeg skulle i utgangspunktet gå 50% på skole og 50% på jobb. Men jeg har måtte trappe ned på jobb betraktelig! Er vel nede i 10% jobb 🤭 Men alt i alt. Skolen er GØY. Jeg stortrives med undervisning. Ikke en dag har vært kjedelig. Selvom undervisningen er over nett har jeg blitt godt kjent og glad i mine medelever. 💚
  2. Stemmer bra det 😉 Øv1 - GoAhead i Drammen. Øv2 - CargoNet på Langemyr
  3. Ja. Første kull. Skal være ferdig i oktober. Da har jeg gått 1,5 år 😊 Reiser til Oslo idag for å delta på skiftekurs 😊
  4. Du får vel svar 25 mai 😊
  5. Ja. Du blir sendt inn i en sånn boks. 😊 Du skal også gjennom EKG og pisseprøve. Og samtale med psykolog. Jeg brukte en halv dag der inne. Var så smånervøs. Så var det så veldig veldig stille der inne på venteværelse. Blodig alvor hele greia. Var helt mentalt utslitt etterpå. 😂 Jeg måtte ta av meg pulsklokka, for den slo stadig ut på høy puls 🤭
  6. Er det lenge siden du har vært å tatt en synstest? Ville isåfall vært innom der først, slik at du har riktig styrke i glassene dine. 😊 Testen blir tatt både med og uten synskorrigering. Jeg fikk også litt tid mellom de to synstestene da øynene bruker litt tid til å stabilisere seg etter innsett og utsett av linsene. Jeg bruker linser, har skjeve hornhinner og er student nå 😊
  7. Jeg har minus 2,75 og minus 1,50+ skjeve hornhinner på begge øyne. Bruker linser og briller. Går nå nettbasert. Anbefaler deg en synstime slik at styrken din er helt korrekt når du skal ta synsprøven. (Synet forandrer seg en del)
×
×
  • Opprett ny...