Gå til innhold

Julian R

Medlemmer
  • Innlegg

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Julian R sine prestasjoner

4

Nettsamfunnsomdømme

  1. Åå, trodde man bare kunne spille den av her jeg..
  2. Hei, jeg har en Honda CR-V 2000, hvor du hører på videoen at det er en høy suselyd Når du kjører. Denne starter så si med en gang du begynner å kjøre, og blir bare høyere og høyere jo fortere du kjører. Hvis du kjører og bremser, går lyden bort, og går hvis du har høy nok fart i nedoverbakke og slipper gassen går også lyden bort. Denne bilen har en sidestilt motor, hvor du også har en transfer case, for å nevne dette. Om det er denne, girkassa eller om det feks kan være en aksling, vet jeg ikke. Håper på å høre hva folk har av erfaring på sånn lyd 😅 Takk på forhånd! IMG_0987.MOV
  3. Ja, det kan være så mangt.. Mest sansynlig. Er ikke riktig dekk dim fordi jeg punga org dekket. Er bare sommerdekk fra en annen bil.. Får byttet dekk i dag og sjekket
  4. Fester hjulene med mutter. Er helt vanlig felger, bare litt for store. Vet enda ikke helt hva den lyden er..
  5. Har byttet til midlertidige dekk, fordi jeg nettopp hadde flatt dekk. Disse har jeg etterstrammet, men opplever en dunkelyd, helt til jeg bremser bitte litt. Hva kan dette være? Mazda 3 1.6 diesel
  6. Ja, da er det vel mer normalt en man kan tenke seg. Men jeg hører nå at den siger mye luft ut når jeg gasser, selv om jeg ikke merker veldig ytelsesforskjell. Skal se om det er noe sprekk i en slange, og fikse opp i dette også..
  7. Ja, merker jo også at turboen blir grise varm. Ikke så det ryker noe, men usikker på hvor varme disse egentlig blir.
  8. Ja, og dette resulterer i olje inn steder det ikke skal, og mye olje i intercooler?
  9. Turboen ble byttet på 170'000km. Og har ikke vært borti oljereturen fra turbo. MEN..! Bilen kjører som den skal da jeg tok ut MAF sensoren, rengjorde denne og satt den på igjen. Da gikk den som en kule igjen :DDD
  10. Alle oringer og tetninger er byttet nå nettopp. Vet ikke om det har kokset. Det er hvertfall renset.
  11. 250'000km. Hva kan være årsaken til oljen?
  12. Kjørte brake cleaner og hageslange 😂 Får se om den funker bedre når jeg monterer den tilbake. Venter såklart på at det tørker. Var mye olje der inne. Og derfor olje inn i turbin viftene. Vet ikke hvorfor det er dette..?
  13. Ja, da er det selve sensoren det er noe galt med. Skjønner. For min del kunne det vært en ledetråd til noe annet 😂
  14. Da skal jeg gjøre det senere i dag. Om den går som den skal med sensoren utkoblet, hva vil det si da?
×
×
  • Opprett ny...