Gå til innhold

Ananas24

Medlemmer
  • Innlegg

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ananas24 sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Takk for tilbakemelding. Har ingenting å gjøre med at den ikke er lagt i handlekurven på skjembildet. Skjermbildet er av tilbudet 05.desember. Tilbudet som jeg fikk den 12.12.2022 var det samme som ble lagt i handlekurven og skulle betales og bekreftes, der ble det ikke lagt til noe rabatt (annet enn den faste rabatten som alle Obos-medlemmer har hos Tryg, som var på ca 20kr i dette tilfellet). Kr 534 er inkl denne mini rabatten. Derfor jeg kontaktet kundeservice på chat som jeg har skrevet i hovedinnlegget. På chat sa de at det var noe feil på nettsiden og at han skulle legge inn rabatten manuelt og komme tilbake til meg påfølgende dag med bekreftelse på e-post.
  2. Hei, Usikker på hvordan jeg skal gå frem her. Ev. hvem jeg kan klage til; forbrukerrådet, finansklagenemnda? Obos samarbeider med forsikringsselskapet Tryg. I sin julekalender oppgir Obos 20% rabatt på hunde- og katteforsikring 12.desember. Tilbudsprisen skal vare i 12mnd. Julekalenderen ligger tilgjengelig med åpnede luker i hele desember. Jeg sjekker ut hva slags tilbud jeg kan få på hundeforsikring 05.12.2022. Får da opp pris 534 kr mnd. Jeg går inn på nytt den 12.desember for å bestille forsikringen som da skal ha 20% rabatt, altså 427kr mnd (1 284 kr i besparelse i hele forsikringsåret). Men får da opp samme pris som jeg fikk 05.12.2022, altså 534kr mnd. Jeg kontakter kundeservice på chat og får beskjed om at det er noe feil på nettsiden, og at personen skal legge inn rabatt manuelt, men må snakke med en leder først. Han sier at han skal komme tilbake til meg dagen etter. Kundeservice kontakter meg ikke påfølgende dag. Jeg kontakter derfor selv kundeservice igjen etter to dager. Da mener kundeservice at tilbudet er korrekt, 20% rabatt er med i tilbudet på 534kr. Jeg forsøker å spørre om hvordan dette kan være riktig, og at dette ligner et luretilbud ettersom jeg fikk opp samme tilbud 05.12.2022 som da skulle være uten noe rabatt. Tryg står på sitt og beklager 'kundens opplevelse av at dette er et luretilbud', men står fortsatt på at rabatten er 'skjult' i tilbudet og at det er 20% rabatt. Jeg ble såpass irritert at jeg bare bestilte forsikring hos If i stedet etter å ha snakket til en vegg av ubrukelig kundeservice hos Tryg. Men syns faktisk ikke det er riktig at Tryg bare skal slippe unna med dette lureriet. Hva er riktig å gjøre?
×
×
  • Opprett ny...