Gå til innhold

deoduo

Medlemmer
  • Innlegg

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

deoduo sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Huff, ja . Man rekker aldri å bli helt trygg på bilen. Må vel snart krype til korset og kjøpe batteri-bil..
  2. Snakket med verksted ( igjen) som innrømte at de burde sett at både fjær og lager burde vært skiftet samtidig, samt at hele reparasjonen tok alt for lang tid. Fikk en kompensasjon i form av redusert pris og gratis service. Takk for svar alle sammen! Nå er det bare svinghjulet som må skiftes(skrekk og gru), så er kjerra kjørbare igjen. Håper jeg
  3. Har tenkt tanken på å skru litt mere selv, men så er jeg litt bekymra for å ødelegge mer enn jeg reparerer..
  4. Det ble over 8 timer for omlegging av dekk og bytting av fjær. De fikk som nevnt ikke tid til spissing heller. Jeg har en Passat alltrack 2012.
  5. Har nettopp hatt bilen min inne til EU-kontr. hvor de fant knekt fjæring. Verksted skiftet fjæring på begge sider, men merket etter dette ble gjort at styrelager(på toppen av fjæring) også er ødelagt, så må ha bilen inn til ny reparasjon.. 😓Et annet verksted mente at dette burde vært skiftet samtidig og at jeg burde klage på dette. Setter pris på om noen har erfaring eller formening om dette. For øvrig brukte brukte verkstedet over 8 timer på skifte av fjæringer foran og omlegging til 4 nye dekk. Spissing av dekk fikk de heller ikke tid til, så de anbefalte meg å ikke bruke bilen og komme tilbake igjen til ny kontroll. Ikke kan jeg så mye om tidsbruk for dette, men jeg synes dette tok alt for lang tid, og skaper mye bryderi for meg.
×
×
  • Opprett ny...