Gå til innhold

Rudil

Medlemmer
  • Innlegg

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Rudil sine prestasjoner

1

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det blir ingen penger i retning lenovo.no / digital river fra meg. Etter å ha lest en del på nettet om alle negative erfaringer var det ingen vanskelig konklusjon å komme til. Må si at det er sterkt forunderlig at store aktører som lenovo og nvidia (blant annet) bruker digital river, når det tilsynelatende fungerer så dårlig. Jeg kan ikke skjønne at det er gunstig for omdømmet deres. De lager jo gode produkter, men med en relativt høy prisklasse. Det siste man som kunde ønsker er å ende opp på samme måte som for eksempel du har gjort.
  2. Vet du om Lenovo.no selv håndterer kundekontakt ifm reklamasjoner/returer etc? Eller går dette via digital river?
  3. Leser i salgsbetingelsene hos digital river om 14 dagers fri retur og 2(5) års garanti. Forventer ikke norske forbrukerrettigheter, men hvis dette stemmer virker det jo greit (forutsatt at disse vilkårene fungerer i praksis). Noen som vet om tollgebyr kommer på toppen av oppgitte priser, eller er inkludert?
  4. Er på leting etter ny laptop, og kom over et bra tilbud hos Lenovo.com/no. Ser at distributøren Lenovo.com bruker er Digital river, Irland, noe som gir en umiddelbar skepsis (spesielt etter å ha googlet litt). Nå er riktignok volumet av negative omtaler moderat såvidt jeg kan se, og firmaet virker som en stor internasjonal aktør. Er det grunn til å tro at de som har negative erfaringer veldig gjerne vil kommunisere dette, mens de fornøyde kundene bare er er fornøyd uten å sette seg bak tastaturet av den grunn? Har naturligvis ikke lyst til at en netthandel skal ende opp i en limbo av frustrasjon og slitsom korrespondanse. Er det noen som har erfaringer å dele (gjerne positive - om de finnes)?
×
×
  • Opprett ny...