Gå til innhold

Smurf345

Medlemmer
  • Innlegg

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Smurf345 sine prestasjoner

2

Nettsamfunnsomdømme

  1. Har gitt beskjed om at fakturaen ikke blir betalt, og sendt vedlegg av meldingen hvor han skrev at «returlapp er sendt, dere skal ikke betale noe». Har utskrift av annonsen da vi kjøpte varen, og utskrift av annonsen etter han hadde redigert den, med dato. Har ikke slettet en eneste mail eller en eneste melding, så kan dokumentere hvert ord som har blitt sagt. Blir bare bekymret når jeg ser folk slite med samme firma i flere år og at de aldri gir seg. Må være en mulighet for anmeldelse om det ikke stopper, tenker jeg…? Varen er levert tilbake i samme stand som den kom, vi trodde vi var ferdige med saken for flere måneder siden…
  2. Update: ble kontaktet for få dager siden der han sendte regning på 2000,- for frakt…Leser på trustpilot at en hadde fått tilsendt regning fra namsmannen flere år etterpå, da var beløpet doblet seg. Er dette opplegget lov?? Kan denne mannen / bedriften anmeldes på noe vis? Kan vel ikke bare sende ut regninger til inkasso og namsmann uten at man har kjøpt en vare, eller??
  3. Hei! Bestilte en MiniATV fra et firma, mottok feil vare. Eieren av dette firmaet er helt umulig å ha med å gjøre, nekter å sende returlapp. Feilen er at den vi har mottatt er mye mindre enn den vi har bestilt, slik at vi får ikke bruke den. På nettsiden sto det helt andre mål da vi bestilte. Nå har han vært inne å endret målene på nettsiden slik at de samsvarer med den vi har fått. Vi har heldigvis utskrift av annonsen vi bestilte fra, hvor de gamle målene står og saken er meldt inn til forbrukertilsynet. Men vi sitter fortsatt med en ATV vi ikke får sendt tilbake. Noen tips til hva man kan gjøre?
×
×
  • Opprett ny...