Jump to content

Erik Jonassen

Nye medlemmer
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Etter kontakt med Sonos ser det ut til at jeg via App kan gå inn i settings for det produktet jeg skal sende linjesignal til og justere volumet inn på Sonos-produktet. Dette må jeg prøve seinere i dag:-) Hvis dette er tilfellet kan det virke som om jeg har løst problemet... Skal eventuelt informere om løsning! 🙂
  2. Takk for kommentaren Hårek. Jeg har begynt å helle til den forståelse jeg også. Prøvde nemlig å kjøre linje fra en gammel CD-spiller og da var det ingen problemer med lyden. Jeg skal gjøre et forsøk i dag på å kjøre et annet system (i butikk) for å se om det gir forskjell, og eventuelt prøve en dyrere DAC. Den som er avbildet kostet bare 200,- 🙂
  3. Skal kobles til en Sonos connect, amp gen 1
  4. På grunn av "gammel" forsterker må jeg hente "analog" lyd fra T-We boks II. Følgende oppsett er valgt: TOSLINK fra T-We boks til DAC og RCA (phono) til forsterker. Uansett hvor høyt jeg setter lyden fra T-We boksen får jeg bare en lyd som så vidt er hørbar på høyttalere selv om volumet på forsterker er 100%. Hva gjør jeg feil?
×
×
  • Create New...