Jump to content

lassebob

Medlemmer
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Vent og se når jeg tar kontakt med OBS nå. De kommer garantert til å skylde på PostNord, og PostNord kommer til å skylde på OBS tilbake. Så tar denne saken evigheter og jeg får ikke ny vare / pengene tilbake før tusen kranglete eposter frem og tilbake. Skjær meg løs!
  2. Bestilte 28.05, trukket, fått kvittering, sporingsnummer og greier. Estimert levering var i dag. Tok kontakt med PostNord og de sier at de ikke vet hvor pakken min er og anbefaler meg derfor å ta kontakt med COOP Obs. PostNord sa at de hadde scannet den, men den hadde blitt scannet som "Hentet" og "Produksjonsavvik" samtidig og derfor visste de ikke hvor den var. Så min PS5 er borte for nå. Typisk, hadde ikke forventet noe annet av PostNord. Muligens noen som har rasket den med til seg selv underveis i systemet. Får håpe at dette blir rettet opp i.
×
×
  • Create New...