Jump to content

Colnix

Medlemmer
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Kan vel prøve å høre med ein mekaniker. Takk for svar!
  2. Har ein Volvo v70 1998 2,4 liter bensin som har gått 350000km. Har funnet ut at Eg må skifte ventilane. Har brukt ein god summ og tid for å få den istand. Er usikker på om Eg burde prøve å fikse det eller plukke deler og skrape bilen. Har vurdert å samle til ein nyere volvo v70(2010-2013 moddel). Har bytta alt av tennplugger til dynamo etc så har gått mye deler, så vist eg får bytta ventilane vil Eg tru at den blir ein ganske sikker bil. Hadde søtte pris på tips om kva Eg burde gjøre
  3. trur det kan være kabelen til injektoren. målte 0.3 Milliamper på 4 sylyndarane mens den 5 var på 1,6milliamper.
  4. bytta tennplugg kablane og det funka ikkje. no er eg veldig usikker 😕
  5. trur eg fant ut av problemet. tennplugg kabelen trur eg har blitt ødelagd. det går strøm gjennom isolasjonen som gjør at strømmen går gjennom blokka istede for tennpluggen.
  6. Sån ser dei andre tennpluggane ut. Nylig skifta
  7. Hei, har ein volvo v70 1998 2.4 liter NA. Eg var ute å kjørte om dagen og kom til eit stopp der eg kjørte full guffe opp til 70kmt. traff 6500 RPM før den gira. etter 10 min begynte bilen plutselig å riste sykt mykje. kom meg heim igjen og tok forskjellige tester. tennpluggene fra 1 sylinder til den 4 var kullsvart og den 5 var "rein" og ganske våt. trur no at sylinder 5 ikkje antenner. testa tennpluggen på ein anna kabel og fant ut at den tenner. testa kabelen og den også fungerte. sjekke fordeleren og den var heilt fin. tok å rensa innsprøytnings dysa og ingen forandring. kunne høre at det klikka når den går. veit ikkje heilt kva eg skal gjøre lenger. har ikkje tatt kompresjons test ennå. har akkurat skifta pcv systemet og fikk sett på ventilane. har også bytta bensinpumpa (Bosch) og filter. tennplugg, kabel, fordeler, og rotor er heilt nye. har renska dysene en gang før får nokon veker sida. bilen har gått 350000km
  8. kan det være ein oksygen sensor som har gått konken? men fortsatt rart at den dukket opp for første gong rett etter eg plugga vakuum linen ut
  9. skal aldri stole på youtube. såg ein som anbefalte å sjekke om det var vakuum. ville sjekke det eg og. jaja gjort e gjort
  10. men drivstoffregulatoren blir ikkje ødelagd av at vakuum linen dras ut fra vakuum treet eller?
  11. får se om det har gått vekk imorga.
  12. har hatt bilen litt igang, ca 10min, men kjørte maks 5km/t må få den eu godkjent og er redd for at eg ikkje kommer igjennom med den feilen
  13. Eg skulle sjekke om det var vakuum i systemet idag. Eg tok vakuum linen som går fra bensin regulatoren og inn til vakuum treet. hørte og kjente veldig godt at det var bra med vakuum. når eg akkurat tokk ut linen hørte eg at motoren skifta turtall heilt til eg plugga den inn igjen. Etter eg plugga linen inn igjen komm det opp ein grønn trekant med oransje bakgrunn og motoren begynte å gå veldig ujevnt. sjekka med min obd2 scanner, men fikk ingen moduler eg kunne scanne. er veldig usikker på kva eg skal gjøre, og alt eg har gjort no er å ta av batteriet.
×
×
  • Create New...