Jump to content

Trollfar1

Medlemmer
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kjipt med vannblokken for ditt vedkommende ja.. Jeg har fortsatt litt tid til å vurdere hva jeg skal gjøre, så jeg får tenke litt mer. Takk for svaret ditt!
  2. Jeg vet ikke helt hvilke andre muligheter jeg kunne ønske, og det er litt derfor jeg lagde dette innlegget, for å høre om andre har vært i lignende situasjon. Og en ting er hva man ønsker, en annen ting er hva som er realistisk. Jeg ville aller helst ønsket meg det kortet jeg opprinnelig bestilte, men siden det ikke er mulig, kanskje friheten til å selv velge modell, fremfor at Komplett velger for meg. Jeg spør rett og slett bare fordi jeg ikke har god nok kjennskap til slike "prosesser". Takk for svar!
  3. Jeg bestilte et Sapphire Radeon RX 6800 XT Nitro+ fra Komplett i starten av Januar i fjor. Kortet kom derimot aldri på lager, så jeg har ventet etter den tid på nyheter om ordren. For noen dager siden, antakeligvis nøyaktig ett år siden min opprinnelige ordre, får jeg mail fra Komplett med tilbud om å kjøpe et MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio, uten noen videre forklaring. Jeg sjekker ordrestatus på min første ordre, og legger merke til at den er slettet. Jeg får MSI kortet til en "god" pris, men det var jo ikke modellen jeg egentlig ønsket. Er det noen som vet om jeg har andre muligheter enn å akseptere, eller avslå tilbudet? På forhånd takk!
  4. Bestilte et Sapphire rx 6800 xt Nitro+ på Komplett den 05.01.21. Det var først forventet på lager 3. februar, deretter 3. mars, 3. juni, 3. juli, og nå 3. september. Med andre ord har jeg ikke fått det enda. Forventer ikke å få det i september heller.
  5. Har også bestilt et 6800xt Sapphire Nitro+. Sendte mail til komplett ettersom datoen ble forskjøvet til 3.april fra 3.februar. Dette var svaret jeg fikk: Siste informasjon som er ankommet fra leverandør er din vare forventet inn på lager 3.apr.2021 men dette er ikke en garantert dato dessverre. Skulle det ankomme noen ny informasjon fra leverandør ang. din bestilling oppdaterer vi informasjonen fortløpende inne på orderen. Vi hadde et lite antall på lager, men grunnet stor pågang ble dette dessverre utsolgt innen kort tid dessverre. Vi sender ut varer fortløpende som det ankommer lager i bestillingsrekkefølge, datoen som står på din ordre er siste informasjon som er ankommet fra leverandør ang. når din ordre sin plass i køen er forventet dekket og klar til sending. Beklager ventetiden dette medfører.
×
×
  • Create New...