Jump to content

GitarGeir

Medlemmer
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 :)
  1. Gled deg med at din pakke er i Norge, for vi er fortsatt mange som bestilte 22.09 hvor pakken ikke er hos Bring engang (selv om Elkjøp sier de sendte den i går).
  2. Min er fremdeles ikke mottatt av Bring, så spørs hvor sant dette er. En kompis som bestilte senere enn meg får plukket opp sin i dag på samme butikk jeg har bestilt til. Jeg fatter det bare ikke!
  3. "Elkjøp sier nå at de gjenværende Xbox-ene ble sendt ut tirsdag kveld, og at dersom postgangen går som normalt skal de ankomme på avtalt leveringspunkt onsdag." Takk til gamer.no for at de belyste dette, men synd å se at det de sier ikke stemmer. Bring har ikke mottatt min pakke, og en venn som bestilte på et senere tidspunkt enn meg kan dra og hente sin på samme butikk jeg har bestilt til, i dag. Forstår at jeg kan virke grinete nå, men det er frustrerende å se flere og flere motta sin selv om de bestilte etter meg.
  4. Fikk du opp Oslo som et punkt i sporingen? Vurderer om jeg er nødt til å akseptere at denne ikke kommer før fredag. Gøy å forhåndsbestille på releasedato med prioritert levering 😅
  5. Selvfølgelig, jeg bare håper at de glemte å skanne det som gikk direkte videre til andre terminaler Det har skjedd før, så ikke ta fra meg håpet. Satt heeeeeeeeeeelt på spissen, er håp alt jeg har nå 😛
  6. Du er ikke alene Nå bor ikke jeg i Oslo, så jeg håper dog at den er på vei til en annen terminal.
  7. Registrerer nå at flere og flere får melding fra Posten om levering fra Elkjøp. Krysser fingrene for at det løser seg nå (selv om jeg ikke har fått den).
  8. Det stemmer at de sendes fra hovedlager i Sverige. Det at du har fått sporingsnummer kan du nok tolke som at Elkjøp prøver å kjøpe seg tid. Vi er flere i samme situasjon. De sier at den er sendt fra hovedlager, men i forhold til hvor lang tid det har gått begynner uttalelsene deres å falle sammen. Kundesenterne er resignerte og det er tydelig at de ikke har oversikt over situasjonen i det hele tatt dessverre. Slik det står nå, tviler jeg på at min kommer denne uken selv om de sendte meg en sporing i går.
  9. Er det noen som faktisk har fått oppdateringer på sitt sporingsnummer fra Elkjøp i dag? Kundeservice bekreftet ovenfor meg i går at pakken var sendt, da synes jeg det er smått utrolig at Posten/Bring ikke har mottatt den 14 timer senere... En e-post som forklarte trøbbelet ville vært nok til å roe meg ned, men det finnes ikke noen informasjon å få. Blir også smått oppgitt over å lese at gamingsjefen i Elkjøp får en skryteannonse hos Tek.no uten at noen av problemene tas opp av journalisten. De har heller ikke laget noen oppfølgingssak etter å ha mottatt uttallige tips (fra hva det kan se ut til). Skulle man hatt noe håp om å få en uttalelse på dette, er det vel media som er eneste løsning og de lukker pent øynene.
  10. Har pratet med kundeservice hos Elkjøp i dag og der er det en resignert gjeng som jobber. Får litt vondt av de da det selvsagt ikke er deres feil. Det virker som det er total mangel på kommunikasjon internt, og det er skremmende! Spurte om når ordren skal overleveres Posten (1) og hvorfor ikke de ikke er sendt ut over ett døgn etter lansering (2) 1: "Det jobbes på spreng for å få varene ut av hovedlageret" 2:"Jeg er maktesløs og har ikke mulighet til å utlevere noe mer informasjon som vil være tilstrekkelig for å besvare deg."
  11. Nøyaktig samme tidspunkt for meg og en venn uten at noe har skjedd hos oss heller. Er nå 99% sikker på at Elkjøp kun gjorde bestillingen på adresselappene for å roe ned folk til de får hatt et ekstraordinært møte for å håndtere situasjonen. Er så ekstremt skuffet. - Adrian
×
×
  • Create New...