Jump to content

Biggdogg

Medlemmer
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg har ingen avgjørelse enda, som jeg skrev avventer jeg fortsatt behandling i forbrukerklagetutvalget. Regner ikke med å høre noe før neste år.
  2. Det lønner seg definitivt å benytte seg av klagemulighetene sine, og ta saken til forbrukerrådet/forbrukerklageutvalget. Jeg kjøpte en 3950x hos Komplett, og valgte å handle en del julegaver der rett i forkant for å utløse den 10% rabattkupongen du får i Komplett Club ved 6000 poeng. Så også at Komplett var noe dyrere enn en konkurrent, og ba om prismatch i tillegg. Komplett nektet, og sa at det var min rabatterte pris som skulle legges til grunn for prissammenligningen. Diskuterte litt med de, og oversendte saken til forbrukerrådet. Etter et par måneder i forbrukerrådet ble saken oversendt forbrukerklageutvalget(sak 20/551, oversendt 25/5-20). Knappe 3 uker senere, 16/6-20 valgte Komplett å endre sin prismatch(ref https://www.komplett.no/kundeservice/prismatch/) og du må nå kontakte kundeservice ved kjøpstidspunktet for å få justert prisen på varen direkte i handlekurven. Dette lar deg nå kombinere en 10% rabattkupong med prismatch, akkurat som jeg ønsket. Saken min avventer fortsatt behandling i forbrukerklageutvalget, men det lønner seg definitivt å klage. Ting endrer seg aldri om du ikke gjør noe
  3. Nei, det kommer en ny update i morgen. De har bare ikke hatt noe nytt å legge til.
  4. https://www.overclock.net/threads/official-nvidia-rtx-3080-owners-club.1753932/post-28648980
  5. Det er i det minste en 3080 Aorus Xtreme hos en bruker i New Zealand, men power limit er lik Aorus Master enn så lenge. Kanskje feil bios fra fabrikk, 370w power limit virker merkelig siden anbefalt psu for Xtreme er 850w vs 750w for Master.
×
×
  • Create New...