Jump to content

Badeball1234

Medlemmer
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Fikk denne fra "Forhandler AS" nå: "Hei Badeball1234, Tak for din tillbakemedlinger. - Vi har nu fått svar av vores leverandører og de ønsker at du venligst sender disse 2 produkter i retur. Det er 2 forskjelige fraktetiketter, en till msi-produkten og en til corsair-produkten. Fraktetiketterna dekker frakten og ska vedhæftes på utsidan av pakkene som du ska sende i retur. MSI B350M MORTAR Socket AM4, mATX, AMD B350 Corsair Vengeance LPX Black DDR4 PC24000/3000MHz CL15 2x8GB (Om du ikke har adgang till en printer, så kan vi sende fraktetiketterna via posten till dig om du ønsker det?) Legg prdukterna i en passende pakke og pakk det inn i for eksempel bobleplast, slik at det ikke risikerer å knekke under transport. Forhandler AS eller et verksted kompenserer ikke for skader forårsaket av dårlig emballasje. Produktet må derfor pakkes støtsikkert i emballasjen slik at det kan håndteres av postkontoret. Se videoen for mer informasjon: *Link til video* Sammen med produktet ønsker vi at du sender med: • Feilbeskrivelse • Alt tilbehør Når vi modtar din retur av disse 2 varer så kommer vi at sende det videre til vores leverandører og derfor kan det ta litt lengre tid. Men vi kommer at høre av oss till dig så fort leverandørerna har undersøkt disse 2 produkter. Kan fabrikasjonsfeil bekreftes ved kontroll av produktet, vil du få en mail som bekrefter dette og det vil registreres en tilbakebetaling. Har du betalt med faktura kan du ta kontakt med Collector som vil hjelpe deg med å få tilbakebetalt pengene. Har du betalt med kort vil tilbakebetalingen skje automatisk til den konto som ble brukt ved kjøp. Er produktet feilfritt eller utsatt for ytre påvirkning så vil du bli fakturert for produktkontroll og frakt. Produktet vil så bli sendt i retur til deg, der kostnadenJ for avslått reklamasjon er 499 NOK. - Når det kommer till produkten AMD RYZEN 5 1600, er denne dessværre uten for garantin. Da du ønsker å reklamere AMD RYZEN 5 1600 utenfor garantitiden (gikk ut 20/07/2020), ligger bevisbyrden på deg som kunde under reklamasjonstiden ref. Forbrukerkjøpsloven kap. 4 § 18. Vi må derfor be om at du kommer tilbake med underlag som styrker at denne feilen skyldes en produksjons- eller fabrikkfeil, så hjelper vi deg videre. Et eksempel på et slik underlag kan være en rapport fra et autorisert serviceverksted som har undersøkt din vare. Hvis verkstedet kan konstatere at defekten er en produksjonsfeil, så vil Forhandler AS stå for undersøkningsavgiften mot en gyldig kvittering Dersom du ikke har mulighet til å skaffe et underlag på egenhånd kan vi hjelpe deg med å ta inn produktet for videre håndtering. Ved avslag på reklamasjon vil du bli debitert for frakt og undersøkelseskostnad på kr. 499,- Trenger du videre hjelp fra oss er du velkommen til å ta kontakt. Ønsker deg en fin dag og jeg håper jeg har besvaret dig fint. Med vennlig hilsen Kundebehandler" Dette stemmer vel ikke? Det er da fem års reklamasjonsrett, og det er reklamasjon jeg forholder meg til her?
  2. Øverste 3090-kortet du prøvde deg på også? Fikk lagt det i handlekurven, men så hang siden seg.
  3. Fikk jo faktisk tittet på CPU når jeg tok den inn og ut - hel pen og ren(dog litt småtørket orginal "pasta" på kjøleren), så slipper unna bøyde pinner. Har stått kjørende i tre år uten problemer av noe slag, før den plutselig tok kvelden.
  4. Hipp! Det var noe ala det jeg håpet på selv. Feilsitauasjonen var enkel nok den: FPS-drop, heng og total frys. Powrer ikke opp nå - hovedkortet feiler på CPU på self diagnostic. Lyser ikke i powerLED en gang. -Ryzen 1600 -Corsair Vengeance LPX 16GB -MSI B350M Mulig jeg er helt noob som du sier @G( 🙂 ), men jeg har da gjort noe: Forsøkt med èn og en minnebrikke i forskjellige slot, ut og inn med CPU (som har stått urørt i 3år pluss), annen PSU, annen GPU. Nytt CMOS-batteri, clear av CMOS ++. HK går ikke forbi self diagnose hvor den feiler på CPU. Har ikke annet HK eller annen CPU å teste med, så det får jeg ikke gjort.
  5. Hei! Jeg har samlet kjøpt hovedkort, cpu og minne hos en norsk nettbutikk. Nå har *dette* feilet, uten at jeg med sikkerhet kan peke på feilkilden(det er mest sannsynlig HK eller CPU). Utstyret er innenfor reklamasjonsrett. Sett at det skulle være f.eks CPU som er feilkilden her og at denne ikke er å fremskaffe lenger - kan/må jeg da akseptere penger tilbake for denne komponenten alene, eller må de sikre "en fungerende pakke" for meg? Hva kan jeg kreve her?
  6. Fortsatt noen timer igjen av dagen, men mulig dere har en tilbakemelding til oss allerede?
  7. Erfaringsmessig så sliter vi med å stille lag så tidlig (rooster er basert på at småbarnsforeldre skal ha noe morsomt å drive med i ny&ne), så for oss er kampstart 21.00 bortimot en nødvendighet skal vi klare å stable på plass fem spillere. :-)
  8. Greit for dere å sette kampstart til kl 21? Da rekker vi slitne småbarnsforeldre å få lagt gjeldsarvingene først. :-)
×
×
  • Create New...