Jump to content

DaarligService

Medlemmer
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Kan ta litt tid med mitt 20/1 nett det ja, nå har jeg ihvertfall både spill, steamvr, og oculus i full nedlastning her. Fått ringt til Elkjøp som skulle sjekke opp igjen med hva som kan ha skjedd, hovedkontoret mente på at det ikke er mulig å selge et produkt som det er betalt depositum på. Det var også noen i ullevål som hadde gjort det samme som meg, da sto det at varen var i bestilling. Trolig har de ansatte på elkjøp tatt det litt for rolig på julaften og ikke sett godt nok etter. Gir oppdatering her så fort det skjer noe.
  2. Dem hadde en i Sartor dem var villig til å bestille, men det tok trolig lengere tid enn å vente på et nytt produkt fordi den skulle innom både det ene og det andre før det kom på døra mi. Dumt at en så stor butikk skal kunne klare å rote det til så heftig, men du sier noe der. Får kjøpe spill og sette opp ting så det er klart til den herlige dagen hvor jeg har flaks nok til å kaste bort litt penger.
  3. Normalt sett lar jeg dårlig service bare gå, men akkuratt den gangen her er det såpass ille at jeg føler jeg MÅ gå videre med det. Den 20. Desember var jeg hos min lokale Elkjøp butikk for å be dem om å holde av en svært etterlyst vare på markedet (Oculus Rift S). Det sa dem gikk helt fint dersom det ble betalt et depositum på 500,- som jeg med glede betalte. Siden den gang har jeg forsåvidt ventet i spenning på å få råd til varen, jeg har også avtalt et par kvelder med min vennegjeng for å introdusere dem til hva produktet kan gjøre. Jeg har nå nettopp kommet hjem fra lunsj hos min far sin side hvor det ble åpnet pakker, og jeg fikk da summen jeg behøvde for å hente varen hos Elkjøp. Vi tok turen ned ditt og ble møtt av en mann som gikk omtrent i samme fart som min bestemor på snart 85 år. Han vandret rundt små stresset i et kvarter før han kom til oss og sa "Den varen ble solgt rett etter dere hadde reservert produktet, vi beklager for dette. Men ikke fortvil, 21. Januar får vi produktet på lager så det er bare å vente til da." Det var ikke snakk om noe form for kompensasjon, eller lignende for rotet dem hadde selv skapt, men heller en gledelig melding om å vente i nesten 1 måned for å få produktet som etter avtale skulle bli hentet innen 3. Januar. Som sakt så ville jeg latt dette gå, men nå har jeg allerede planlagt kvelder med venner som i all hovedsak skulle handle om dette produktet, jeg har også lagt opp et par dager i romjulen som skulle gå til å bruke produktet. Jeg lurer derfor på om noen her inne kanskje har hatt noe lignendes hendelser hvor dere har gått videre med saken? Hva ble resultatet, og hvor burde jeg starte i form av å klage? Dette er et helt nytt tema for meg, så jeg tar med glede all form for forslag og tips. God jul!
×
×
  • Create New...