Gå til innhold

Duracellkanin

Medlemmer
  • Innlegg

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Hjelpsomme svar

  1. Duracellkanin's innlegg in Kansellering av bredbånd ble markert som svaret   
    Jeg jobber hos Nextgentel og kan bekrefte / avkrefte et par ting.
     
    Ettersom det er en tjeneste og ikke et produkt så starter angreretten fra mottat ordrebekreftelse. Dette er da ihht lover osv.
     
    Når det kommer til din situasjon så kjenner jeg ikke til den, men kan nok svare på generelt grunnlag.
    Så lenge det ikke går an og levere forespeilet produkt ut ifra hva linje i utgangspunktet er godkjent for osv så skal du som kunde heller ikke lastes.
    Da er det ingen problem og registere en terminering hvor du i værste fall betaler ut en evt oppsigelsestid, men bruddgebyr o.l blir droppet.
    Men det som må skje er at Nextgentel bestiller feilretting på linjen. Om montør da tilbakemelder om at det ikke vil bli rettet av diverse årsaker så gjelder dette da.
    Blir det rettet så blir det rettet. Det vil jo være det beste for begge parter.
×
×
  • Opprett ny...