Gå til innhold
  
      
  
  
      
  

slicer

Medlemmer
  • Innlegg

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

slicer sine prestasjoner

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. @Theo343 Forresten tok du saken til forbrukertilsynet eller hvordan løste du saken? Jeg har all dokumentasjon (over 20 mail som viser all dokumentasjon jeg har fra min side). Tenkte å opprette en sak i morgen og sende all dokumentasjon til dem. Jeg har gitt beskjed til aftersales i Elkjøp at jeg nekter å ta imot pcen igjen og ønsker omlevering eller heve kjøpet. Heldigvis har jeg gammel pc som jeg kan bruke. Så sånn sett kan jeg vente 10 måneder på dette.
  2. @Theo343 Jeg har en Acer Spin 5 2-i-1 pc som er sendt 3 ganger til reparasjon og jeg har konstatert at jeg har ønsket å heve kjøpet. Istedenfor har de byttet ut hovedkortet. Første gang har de ikke gjort noe fordi de mente feilen var på min side. Latterlig. Jeg skal ta med hele saken til forbrukertilsynet. Det er bra du fikk gjennomslag. Fordi jeg er akkurat i samme situasjon. Jeg har lært jeg skal aldri kjøpe 2-i-1 pc. De har mange svake områder.
  3. Så bra. Jeg har også en sak mot dem som jeg må mekle til forbrukertilsynet.
×
×
  • Opprett ny...