
rm84
Medlemmer-
Content Count
156 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
128 :)About rm84
- Birthday 05/12/1984
Profile Information
-
Kjønn
Mann
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Jeg tenker mange som jobber fysisk er flinke til dette. Kjøretur på morran, sjaue materiell på morran før arbeiders start, så en økt med montasje og kaffepause, så samme greia igjen. Kroppen må bli varm for å ikke få skader før monotont arbeid. Og kroppen må trene bevegelighet for å beholde den! Trening av «omvendt muskulatur» må man supplere med i forbindelse med avslutning av økta (agnostene). Og det er nok viktig å veksle på oppgaver gjennom en uke slik at arbeidsstilling er mest mulig variert.
-
Hitchhikers guide to the galaxy
-
Les engelske aviser, bøker og hør på engelsk lydbok. Hvis du klarer, se om du kan få en på din egen alder å snakke med i england en halvtime et par ganger i uken. Snakk med folk som snakker bedre enn deg. Den beste engelsktaler snakker gebrokkent i møte med en som ikke mestrer språket.
-
For meg er det 30 kr billigere enn det jeg har betalt for hele 2019. Har denne «dag&natt» tariffen for pilot, og fra før hadde jeg eidsiva nett E17. Nå kan jeg ha så stor sikring jeg bare vil uten at det koster noe annet enn 300 kr/mnd. Før var det avhengig av inntaket. syns det er et ganske enkelt opplegg, dagen er delt i 2 og året er delt i 2.
-
ID.3 imponerer, men har et stykke igjen å gå
rm84 replied to Redaksjonen.'s topic in Diskuter artikler (Tu.no)
12 V utladning hadde vi på egolf på jobben. Selv om bilen var koblet i laderen hele juleferien, greide sporingssystemet å tømme batteriet. Fikk startet med vanlig booster, tror de innførte en endring etter at vi meldte det inn. I alle fall ikke hatt problem etter at den ble oppdatert.. DC/dc omformer var bare i drift når tenningen var på. -
ID.3 imponerer, men har et stykke igjen å gå
rm84 replied to Redaksjonen.'s topic in Diskuter artikler (Tu.no)
Bilen tror sikkert den er stjålet siden den er låst men i bevegelse. Og utfører ekstra sikkerhetstiltak før den godkjenner nøkkelen/app. -
ID.3 imponerer, men har et stykke igjen å gå
rm84 replied to Redaksjonen.'s topic in Diskuter artikler (Tu.no)
Id3 har vanlig nøkkel. Jeg var heldig og fikk prøvekjørt en på Hamar, og den var så bra at jeg nesten kjøpte. Det var rett før lanseringen til id4 og det blir nok den i stedet pga. Hengerfestet. Id3 har hull i benken så man får med ski inni. Skipose er originaltilbehør ❤️. Den med største og bare 4 seter skal også ha denne luken. Stort pluss for easyfix i tre seter (passasjer foran og to bak) da man slipper å dra beltet over barnesete hvis det kommer med seatfix. Mange med to barn vil gjerne ha eldste foran og yngste bak med en forelder. Svingradiusen er helt amazing! Sportmodus føles lekent på grusveiene i Vangsåsen. Elsker dynamisk fartsholder og var stort sett enig i nedbremsing før sving på sommerføre - usikker på om jeg hadde turt på vinteren. Favoritt funksjonen min på elbiler vinterstid er «limit» i stedet for cruisekontroll. Siden elbiler mangler motordur er det ekstremt vanskelig å holde farta på fellingen med pedal. Jeg prøvde med en B-klasse som var levert uten CC. Så om vinteren brukes limit mye på egolfen, og jeg er veldig glad funksjoner er med videre. Ellers kan man nevne NORMALE DØRER OG DØRHÅNDTAK som et stort pluss i et vinterland. Filholderen er kjapp på å be om hender på rattet. Vanskelig å styre med låret. Og to induktive ladeporter for mobil foran. Menmen, trenger det hengerfestet så da ble det med en forsmak. -
Så først legger den inn en motstand som bremser strømmen, strømmen går mot null og kretsen kobles til slutt helt ifra. Til forskjell fra en AC utkobling som på switchsync venter til strømmen er nesten gjennom nullpunktet, kjører fasevis mekanisk frakobling og det den «bommet med» fra null brenner ut i SF6-lysbue.