Jump to content

htyldum

Medlemmer
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0
  1. Installerte appene i går uten problemer, men det virker som at de har problem med å koble seg til nrk. Samsung UE37C6705. 2010 modell så har ikke nettleser i smart-TV oppsettet.
  2. Jeg får ikke tak i oppdatering hverken fra innstillinger på telefonen (via wifi eller gsm), direct.motorola.com eller https://portal-moto.svcmot.com/moto-web-portal/profile/# Noen som har andre løsninger?
  3. Glemte å følge opp mail fra motorola siden telefonen fungerer fint så lenge jeg ikke bytter profil. Har så langt blitt bedt om å sende inn versjon, android og build nummer. Net on net har bedt meg om å sende den inn til deltaservice for sjekk.
  4. Noen som har god bruksanvisning for å resette telefonen? Hvis jeg bruker volum opp + power får jeg beskjed om at det er ok å koble til usb. Hvis jeg bruker volum ned + power, vises først motorola logo så varseltrekant + droid. Kommer ikke videre fra den.
  5. Samme skjedde her i dag. Første gang jeg har byttet til work profile. Fant etter hvert et sted å rapportere det: https://motorola-global-en-uk.custhelp.com/app/ask
×
×
  • Create New...