Gå til innhold

Disgaea 3 til Europa (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe sier meg at jeg er litt misunnelig... Du har hatt det i over et halvt år uten å røre det? :p

 

Spillet kommer ut om ikke mange dagene i USA. Ser ikke den store grunnen til at det skal ta så lang tid til det kommer i EU; den som har lyst på det (og ikke kan japansk) trenger ikke vente lenge.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Eh, vel, har rørt det da :p Sett åpningssekvensen (utrolig morsom animesekvens forresten^^) og gått ut av det første rommet, så hadde jeg ikke tid til å spille mer da og etter det har jeg ikke fått spilt noe på det lol (Har forresten first-print edition også, med soundtrack og artbook i tillegg :p )

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg må jo si at den eneste grunnen til at jeg plukket opp en PS3 i sommer var for å kunne spille Disgaea 3.

Fikk spillet for et par uker siden selv, og må jo for all del si at det lever opp til forventningene jeg hadde. :D

Jeg er veldig fornøyd med at flere av de gode gamle klassene fortsatt er i spillet + en håndfull nye klasser (f.eks Shaman og Cheerleader).

 

Jeg håper for all del at vi vil få nedlastbare karakterer her i Norge også, har hørt at det skal være mulig å kunne laste ned karakterer som Laharl, Etna, Flonne og Rozalin. Men for oss med europeisk PS3 så må vi nok vente til dem blir lansert på den europeiske playstationstore.

 

 

Så til slutt har jeg et lite tips:

Om du er fan av serien, bestill spillet fra statene, så slipper du enda et halvt år med ventetid. I tilegg sparer du et par hundre kroner. :)

Lenke til kommentar
Thank the heavens for videogamesplus :)

Jepp, ordren ble sendt samme dag og tok rundt 10 dager før pakka lå i postkassa. Og prisen er det heller ikke noe å si på, ca. 360 kroner inkl. frakt. :)

 

Man sparer fort et par hundrelapper på å handle fra utlandet, og når man i tilegg kan få spillene opp til et halvt år i forveien... ;)

Lenke til kommentar
Og noen påstår at grafikken er en turn-off. Tsk-tsk, I say.

Makan til idioti vil nå jeg si. De har ikke snøring på alle godbitene de går glipp av.

 

Hvor ekstrem grafikken i et spill er har overhodet ingenting å si, da det er historien og gameplayet som skal være drivkraften i spillet, tross alt.

Disgaea spillene er ikke basert på fancy schmancy grafikk, slik som de fleste nye spillene i dag. Historien og karakterene er så latterlig morsome, og gameplayet er såpass bra at det er like morsomt å spille gjennom spillet 4-5 ganger.

 

Om grafikken hadde blitt oppdatert hadde jeg mest sansynlig mistet interressen. Den gode gammeldagse grafikken er en del av sjarmen, og man får 8-10 ganger mer for pengene med tanke på såkalt "replay value". :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...